Consumentenbond.nl

Foutmelding bij uitloggen community

• 1 september 2020
  • 15 reacties
  • 830 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Waarom krijg ik altijd deze foutmelding bij het uitloggen? Grt Mazzel

15 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Eigenlijk log ik daar nooit expliciet uit, maar zojuist even geprobeerd, maar op iPhone, iPad en windows 10 laptop geen melding bij uitloggen via dat menu. Weet ook niet wat er bij jou fout gaat, helaas.

Badge +8

Hi @Mazzel, goeie vraag! Ik ga op onderzoek uit naar de oorzaak. :nerd:

Reputatie 5
Badge +4

@Imke Dank je. Ik wacht rustig af. Melding krijg ik trouwens bij zowel Chrome als Opera.

Badge +8

Hi @Mazzel, even een update. Mijn collega's zijn nog steeds zoekende, zodra ik meer weet hoor je het! :relaxed:

Reputatie 5
Badge +4

@Imke Dank je voor de tussentijdse update.

Badge +8

Nog even voor mijn beeld @Mazzel, zie je de melding nu ook nog dagelijks?

Reputatie 5
Badge +4

@Imke Ben even aan het uitproberen geweest. Het lijkt er op dat die melding komt als ik langere tijd ingelogd blijf. Zojuist weer de foutmelding nadat ik plm. 1 uur ingelogd ben geweest.

Ik ga komende dagen even verder checken of de foutmelding wegblijft als ik kortdurend ingelogd blijf.

Badge +8

Dank, @Mazzel! Dat zou een interessante ontdekking kunnen zijn. Ik hoor het graag als je meer weet. Mijn collega's zijn namelijk ook nog steeds op zoek naar de oorzaak, tot nu toe helaas zonder succes! Ik leg hen deze mogelijkheid alvast even voor. Zeker de moeite waard om verder te onderzoeken. :relaxed:

Ik log nooit uit maar ik probeer het eens en ik krijg de fout ook:

Hebben jullie iets aan de URL die er boven staat?

Badge +8

Hebben jullie iets aan de URL die er boven staat?

@A. Deen, dank, wie weet! Ik stuur het in ieder geval even door naar m'n collega's.

Badge +8

Hi @Mazzel en andere geïnteresseerden; goed nieuws! De bug lijkt achterhaald te zijn. Mede dankzij de tip van Mazzel over de inlogperiode. :ok_hand:  Ons Scrumteam heeft het op dit moment helaas wel heel druk, waardoor het even kan duren voordat zij tijd hebben om het probleem daadwerkelijk op te lossen. Het staat in ieder geval op de agenda! Ik hou jullie hier uiteraard op de hoogte van de ontwikkelingen. :relaxed:

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Mazzel en andere geïnteresseerden; goed nieuws! De bug lijkt achterhaald te zijn. Mede dankzij de tip van Mazzel over de inlogperiode. :ok_hand:  Ons Scrumteam heeft het op dit moment helaas wel heel druk, waardoor het even kan duren voordat zij tijd hebben om het probleem daadwerkelijk op te lossen. Het staat in ieder geval op de agenda! Ik hou jullie hier uiteraard op de hoogte van de ontwikkelingen. :relaxed:

Lees je reactie nu pas. Was zo nu en dan nog bezig met uitproberen. Conclusie: inderdaad te maken met lang ingelogd blijven. Mooi dat het t.z.t. opgelost wordt.

Reputatie 7
Badge +6

Als het een bug is , zullen meer mensen die melding gehad hebben . Ik ook , maar niet gemeld omdat ik me er niet druk om kon maken .

Reputatie 5
Badge +4

Als het een bug is , zullen meer mensen die melding gehad hebben . Ik ook , maar niet gemeld omdat ik me er niet druk om kon maken .

Is je iets afvragen of een vraag stellen, gelijk aan je druk maken? Dat is dan helemaal nieuw voor mij...

Reputatie 7
Badge +6

Waar staat dat ik me iets afvraag of een vraag stel , beste @Mazzel ? Ik spreek alleen een vermoeden uit en heb eerder zelf niet de moeite genomen om het te melden omdat ik het onbelangrijk inschatte. 

Reageer