Waarom krijg ik altijd deze foutmelding bij het uitloggen? Grt Mazzel

Waarom krijg ik altijd deze foutmelding bij het uitloggen? Grt Mazzel
Eigenlijk log ik daar nooit expliciet uit, maar zojuist even geprobeerd, maar op iPhone, iPad en windows 10 laptop geen melding bij uitloggen via dat menu. Weet ook niet wat er bij jou fout gaat, helaas.
Hi
Ik ga komende dagen even verder checken of de foutmelding wegblijft als ik kortdurend ingelogd blijf.
Dank,
Ik log nooit uit maar ik probeer het eens en ik krijg de fout ook:
Hebben jullie iets aan de URL die er boven staat?
Hebben jullie iets aan de URL die er boven staat?
Hi Ons Scrumteam heeft het op dit moment helaas wel heel druk, waardoor het even kan duren voordat zij tijd hebben om het probleem daadwerkelijk op te lossen. Het staat in ieder geval op de agenda! Ik hou jullie hier uiteraard op de hoogte van de ontwikkelingen.
Hi Ons Scrumteam heeft het op dit moment helaas wel heel druk, waardoor het even kan duren voordat zij tijd hebben om het probleem daadwerkelijk op te lossen. Het staat in ieder geval op de agenda! Ik hou jullie hier uiteraard op de hoogte van de ontwikkelingen.
Lees je reactie nu pas. Was zo nu en dan nog bezig met uitproberen. Conclusie: inderdaad te maken met lang ingelogd blijven. Mooi dat het t.z.t. opgelost wordt.
Als het een bug is , zullen meer mensen die melding gehad hebben . Ik ook , maar niet gemeld omdat ik me er niet druk om kon maken .
Als het een bug is , zullen meer mensen die melding gehad hebben . Ik ook , maar niet gemeld omdat ik me er niet druk om kon maken .
Is je iets afvragen of een vraag stellen, gelijk aan je druk maken? Dat is dan helemaal nieuw voor mij...
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.