Consumentenbond.nl

Gebruikersnamen, waarom kunnen deze niet gewijzigd worden?

• 9 juni 2020
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Toen ik mijn eerste bericht plaatste bleek mijn naam gewoon getoond te worden. Had bij aanmaken account niet in de gaten dat dit mijn display-naam zou worden. Ik vind het raar dat ik dit niet meer kan wijzigen, zeer gebruiksonvriendelijk.
Ook zie ik de laatste dagen gebruikers met een naam als Gebruiker12345678, dit zal wel een automatisch aangemaakt zijn, of een ID wat hier eigenlijk niet getoond zou moeten worden, een bug?
Dus de vraag aan CB om het mogelijk te maken de gebruikersnaam later zelf aan te passen.

4 reacties

Je moet het dan wel zo maken, dat trollen niet continu de naam kunnen veranderen.

Reputatie 4
Badge +4

Aan trollen inderdaad niet gedacht.

Wellicht één keer de naam kunnen wijzigen? (ook niet alles….)

Maar in ieder geval duidelijker maken bij aanmaken account wat de display-naam wordt.

U kunt het vragen aan het Team der Moderatoren. Zij wijzigen het op uw verzoek.

community@consumentenbond.nl

Badge +8

Hi @pckrulllenbol, in dit artikel uit onze Kennisbank geef ik meer uitleg over het wijzigen van een gebruikersnaam. Helaas kun je dit niet zelf omdat dit technisch onmogelijk is. Als je me een privéberichtje stuurt - of mailt naar het bovenstaande mailadres dat Léonz noemt - pas ik de naam graag voor je aan.

De gebruikersnamen met ‘Gebruiker12345678’ zijn automatisch gegenereerd. Kan het zijn dat je in het verleden al een account aangemaakt had voor de website van de Consumentenbond en toen deze naam hebt gekozen? 

Reageer