Consumentenbond.nl

Hoe kan ik mijn profielnaam aanpassen?

• 18 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 2168 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7
Je kunt je gebruikersnaam niet zelf aanpassen nadat je die hebt aangemaakt. Een verzoek voor het wijzigen van je van je gebruikersnaam kun je sturen naar community@consumentenbond.nl. Vermeld in je mail je huidige gebruikersnaam en de nieuwe gebruikersnaam. Wij zorgen er dan voor dat het wordt aangepast.

11 reacties

Reputatie 7
Ik heb daarnet een mailtje haar bovenstaand adres gestuurd om mijn naam te laten wijzigen in MrsJones of M. Jones, het was sowieso niet de bedoeling er voluit mevrouw voor te zetten maar één van de namen was al in gebruik, ik weet alleen niet meer welke. Dat mevrouw ervoor vind ik een beetje lullig staan, net als de telefoon aannemen met mevrouw x en bijna net zo gek als wanneer een man de telefoon aanneemt en zegt "met meneer X", of een brief daarmee ondertekent.
Ik neem aan dat er verder niets verandert behalve de naam en dat ik mijn profiel dan ook niet hoef te wijzigen.
Reputatie 7
Badge +7
Klopt inderdaad @MrsJones. Zoals aangegeven heb ik je naam gewijzigd naar de door jou gewenste gebruikersnaam.
Reputatie 7
Fijn Monique, hartstikke bedankt, dat mevrouw vond ik zo bejaard, in jaren ben ik dan wel bijna antiek maar zo voelt het (nog) niet.
Raar, mijn profiel naam is gewoon mijn voornaam. Welke ik gewoon kan wijzigen. En niet voornaam.achternaam, zoals in het gebruikte email adres. In mijn publieke lijsten zie ik helemaal geen naam terug. Heb je een voorbeeld van zo'n openbaar profiel ?
Reputatie 7
Badge +7
Sorry @nadhim, maar mij is niet helemaal duidelijk wat je vraag precies is. Je profielnaam is (kennelijk) hetzelfde als jouw roepnaam, deze heb je zelf zo ingesteld. Dit naderhand wijzigen kan echter niet. Wat bedoel je met publieke lijsten en een openbaar profiel?
Poging nr. 2.

Aangezien ik er werkelijk de meerwaarde niet van inzie om een mailtje of nog erger een contactformulier (wat helemaal niet is ingericht op vragen over de Community) te moeten insturen. bij deze het dringende verzoek 1) eerst mijn profielnaam te wijzigen in Nexit en daarna mijn account te sluiten.
Badge +6
Hi @Nexit , we hebben je profielnaam inmiddels aangepast.

Als wij jouw gehele account verwijderen zullen de berichten die je eerder geplaatst hebt geanonimiseerd te zien zijn. Bedoel je dat? We kunnen ook je account blokkeren, dan blijft je profielnaam in beeld maar kun je niet meer reageren. Hoor het graag!
Bedankt voor het wijzigen van mijn profielnaam. Wacht nog maar even met het sluiten van mijn account, ik was nogal opgefokt. Voor als je de reden wilt weten https://community.consumentenbond.nl/zorg-gezondheid-7/roken-is-steeds-meer-een-taboe-stop-jij-18150
Reputatie 3
Badge +2
Dank je wel Nathalie, ga ik doen. Waarom je dat niet zelf kunt wijzigen is me overigens een raadsel, dat kan op alle fora behalve hier.
Juist van de Consumentenbond zou ik iets klantvriendelijkers verwachten ;)
En ik heb een tijd moeten zoeken voor ik erachter kwam dat er een veelgestelde vragen onderdeel hier in de community te vinden was. Zou mooi zijn als jullie nieuwe gebruikers via een mailtje op de hoogte stellen van deze dingen (dat je naam niet zelf gewijzigd kan worden dus, én hoe je dat dan wel moet aanpakken als je dat toch wilt).

(Jullie hebben mijn naam overigens ook nog eens verkeerd overgenomen, ik vermoed dat het nav. mailadres is aangemaakt?)
Badge +6
Hi @Tink, ik heb je gebruikersnaam aangepast.
Dank voor de feedback, we nemen dit intern zeker mee!
Reputatie 6
Badge +5
En ik heb een tijd moeten zoeken voor ik erachter kwam dat er een veelgestelde vragen onderdeel hier in de community te vinden was. Zou mooi zijn als jullie nieuwe gebruikers via een mailtje op de hoogte stellen van deze dingen (dat je naam niet zelf gewijzigd kan worden dus, én hoe je dat dan wel moet aanpakken als je dat toch wilt).

Dat je hier rechts onder gerelateerde topics een stukje ziet met links naar de handleiding etc!

Reageer