Consumentenbond.nl
Beantwoord

Hoe stop ik mijn Consumentenbond abonnement?

• 24 december 2019
  • 2 reacties
  • 582 Bekeken

Let op! Deze informatie is verouderd. Kijk voor de meest actuele informatie over onze abonnementen en tarieven op onze website.

Ik had hier bij Consumentenbond proefabonnement genomen van 7dagen die nu bijna voorbij is maar vond mijn weg hier niet en wil dit dus stopzetten maar hoe doe ik niet ?

Dank u

icon

Beste antwoord door Imke 24 december 2019, 15:32

Beste @Carm46, je kunt eenvoudig opzeggen door in te loggen op Consumentenbond.nl. Onder Mijn Acccount en Mijn Abonnementen kun je je abonnement online opzeggen. Je kunt ook altijd even telefonisch contact opnemen met mijn collega's van Service. Je bereikt hen op werkdagen tussen 8.30 en 18 uur via 070 445 45 45.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +8

Beste @Carm46, je kunt eenvoudig opzeggen door in te loggen op Consumentenbond.nl. Onder Mijn Acccount en Mijn Abonnementen kun je je abonnement online opzeggen. Je kunt ook altijd even telefonisch contact opnemen met mijn collega's van Service. Je bereikt hen op werkdagen tussen 8.30 en 18 uur via 070 445 45 45.

Daar is geen inlog !

ben inlog op zoeken gaan invoeren e. Blijkbaar kan tijdelijk niet iinloggen wegens een probleem

zal daarmee dan ook zijn ik de 7 proefdagen niet kon benutten want inloggen was nergens te vinden !

maar zal klanten dienst dan maar kijken of ook kan mailen !

7 test dagen zullen. Stilaan gedaan zjjn en door site problemen van hun zelf kon ik niet ervaren of  consumenten bond  echt zinvol zou zijn

Was daarmee ook ik hier raad over wasmachine kwam vragen want bij consumenten vond geen revieuws of niets 
geen vergelijking tja 
jammer maar niets  aan doen  natuurlijk bbebeeé 

prettige feesten 

Reageer