Consumentenbond.nl
Beantwoord

Hoe verwijder je een topic en hoe pas je de titel van een topic aan??

Graag hoor ik het antwoord op bovenstaande vraag?
icon

Beste antwoord door Natalie Rosien 8 januari 2018, 12:03

Hoi @Surfer, welkom bij de community! Achteraf de titel wijzigen of je topic verwijderen kun je zelf niet doen als gebruiker. Mocht je een titel achteraf anders willen, kun je dit per e-mail aan ons doorgeven via community@consumentenbond.nl. Wij zorgen er dan voor dat het wordt aangepast. Topics worden in principe niet verwijderd tenzij ze ingaan tegen gedragsregels van de community. Hopelijk heb ik je hiermee geholpen? Mocht je nog meer vragen hebben, voel je vrij ze te stellen!

Bekijk origineel

6 reacties

Ik stuur dan meestal even via de rapporteer functie (rechtsonder in de post) een bericht naar het moderator team met mijn verzoek.
Reputatie 5
Badge +7
Hoi @Surfer, welkom bij de community! Achteraf de titel wijzigen of je topic verwijderen kun je zelf niet doen als gebruiker. Mocht je een titel achteraf anders willen, kun je dit per e-mail aan ons doorgeven via community@consumentenbond.nl. Wij zorgen er dan voor dat het wordt aangepast. Topics worden in principe niet verwijderd tenzij ze ingaan tegen gedragsregels van de community. Hopelijk heb ik je hiermee geholpen? Mocht je nog meer vragen hebben, voel je vrij ze te stellen!
Reputatie 4
Badge +4
Het zou misschien toch handig zijn om berichten die, na verloop van tijd, nog steeds geen reacties hebben opgeleverd, dat die berichten door de Topic Starter (TS) verwijderd zouden moeten kunnen worden.
(hm.. 4 werkwoorden achter elkaar is wel zo'n ongeveer het matje, denk ik)
Badge +5
handleiding community
Hier staat ook wel informatie over alles.
Dat is wel handig voor volgend vragen!
Reputatie 4
Badge +4
Thanks - het zal ergens wel staan, maar ik kan het niet vinden.
Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor je suggestie @cbw62. Waarom zou je dit handig vinden? 🙂
Vaak is het zo dat hoe langer een topic bestaat, hoe beter het wordt gevonden in verschillende zoekmachines. Zo komt een ander met een eventuele zelfde vraag gemakkelijker uit bij zo'n ouder topic, en kan de vraag alsnog gesteld worden.

Reageer