Consumentenbond.nl
Vraag

Hoe zoek ik naar een bericht met een specifieke tekst dat door mij gepost is?

Reputatie 4
Badge +4
  • Actieve deelnemer
  • 215 reacties
Gisteren zocht ik naar een URL in een bericht dat ik weken geleden gepost had.
Het zoeken naar een specifieke tekst in een door mij gepost bericht is misschien is dat wel mogelijk, maar ik zou niet weten hoe.

Zelfs via Google site search geprobeerd.
Daar zag ik in de 'hits' wel het bericht dat ik wilde hebben, maar toen ik de link aanklikte kwam ik toch weer terecht in een waslijst van berichten.

Op de site van de Consumentenbond heb ik het helaas dus niet kunnen terugvinden.
Tenzij ik alle berichten, een voor een, zou bekijken. Dat ging mij te ver.

Uit de hits van Google site search heb ik een stukje gekopieerd en daarop gezocht in mijn clipboard manager. Daar heb ik mijn bericht wel teruggevonden.
Meestal bewaar ik van berichten die ik post eerst een kopie in mijn clipboard manager.
Maar goed, dat is een omweg.

9 reacties

Reputatie 7
Wat is nu de vraag?
Reputatie 4
Badge +4
Staat in de titel van het bericht 🙂
Reputatie 7
Als je rechtsboven op je profielfoto klikt zie je een rijtje waarin door jou gestarte topics staan en daaronder je reacties of berichten waarop je hebt gereageerd.
Reputatie 6
Badge +5
Hoe zoek ik naar een bericht met een specifieke tekst dat door mij gepost is?

Reputatie 7
Werkt de zoekoptie niet dan?
Reputatie 7
Dan zou je het ook moeten tegenkomen als je googelt.
Het is ook mogelijk dat er in die specifieke tekst ergens een tikfoutje zit, dan wordt het moeilijk zoeken.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @cbw62,

Volgens mij dekken de tips van de mede-communityleden wel de lading. Als je de naam van het topic nog weet, dan kan je gebruik maken van de zoekfunctionaliteit van het forum. Je krijgt dan direct suggesties te zien voor topics. Het handigst lijkt mij om via jouw eigen profielpagina het topic of reactie terug te zoeken. Daar staan namelijk alle activiteiten van jezelf.
Reputatie 4
Badge +4
Dank voor alle reacties.
Niels:
Nee, ik wist de naam van het topic helaas niet meer. Het was in een reactie in een topic dat door iemand anders was gestart, enige tijd geleden.
Inderdaad, via Profiel->Reacties wordt het aantal hits een stuk beperkter.
Nogmaals dank.
Reputatie 5
Badge +7
Hoi @cbw62, wil je misschien de reactie die je het meest nuttig vond, kiezen als 'Beste antwoord'? Dan zien anderen ook dat je vraag inmiddels is beantwoord. Super bedankt alvast!

Reageer