Consumentenbond.nl
Beantwoord

Kan ik de gids online lezen?

• 1 april 2020
  • 7 reacties
  • 519 Bekeken

Let op! Deze informatie is verouderd. Kijk voor de meest actuele informatie over onze abonnementen en tarieven op onze website.

Ik zit geregeld in het buitenland. Het zou fijn zijn als ik de gids ook online kon lezen.
Helaas zie ik alleen een webwinkel waarin ik de gids digitaal kan kopen.
Is er voor leden geen optie om de gids digitaal te lezen?

icon

Beste antwoord door Imke 1 april 2020, 16:09

Hi @Dokter S., leuk dat je interesse hebt in een online abonnement!  We hebben online gidsabonnementen. Als je al een abonnement bij ons hebt, kun je dit ook laten wijzigen in een digitaal abonnement. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. Je bereikt hen op werkdagen telefonisch via 070 445 45 45 (van 8.30 tot 18 uur). Je kunt eventueel ook chatten door rechts onderaan de homepage van onze website te klikken op  de pop up ‘Kan ik je helpen’.

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +8

Hi @Dokter S., leuk dat je interesse hebt in een online abonnement!  We hebben online gidsabonnementen. Als je al een abonnement bij ons hebt, kun je dit ook laten wijzigen in een digitaal abonnement. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. Je bereikt hen op werkdagen telefonisch via 070 445 45 45 (van 8.30 tot 18 uur). Je kunt eventueel ook chatten door rechts onderaan de homepage van onze website te klikken op  de pop up ‘Kan ik je helpen’.

H antwoord gevonden via Google.
Helas weet ik dan weer niet hoe ik dit topic kan verwijderen..
Zucht… :no_mouth:

@Dokter S. Mogelijk begrijp ik het verkeerd maar als u al lid bent kunt u sowieso naar de startpagina van de site van de bond gaan, de hoofdpagina dus niet het forum, en daar treft u rechts onderin een mogelijkheid om de gids op een computer te lezen.

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben lid, en het laatste april-nummer is een misdruk zodat het online lezen wel handig lijkt.

Maar als ik klik op “online reader” kan ik slechts enkele pagina’s lezen, dus niet het gehele nummer.

Heb overigens via klantenservice al een nieuw exemplaar besteld, maar die is nog niet binnen.

Badge +8

Hi @J.W.M. v.d. Dries, wat vervelend dat je een misdruk ontvangen hebt. Het is overigens ook niet de bedoeling dat je online maar een paar pagina's kunt inzien. Welke browser gebruik je?

@J.W.M. v.d. Dries Ik denk dat je naar het “inkijk exemplaar” zit te kijken. Eerst Mijn Archief openen, daar vind je de “echte” versies voor leden.

Reputatie 4
Badge +4

@J.W.M. v.d. Dries Ik denk dat je naar het “inkijk exemplaar” zit te kijken. Eerst Mijn Archief openen, daar vind je de “echte” versies voor leden.

Je hebt gelijk, op deze manier werkt het wel.

Reageer