Consumentenbond.nl

Laptoptest en gelijk op je mailadres als je lid wordt?

• 7 april 2019
  • 2 reacties
  • 394 Bekeken

Badge +2
  • Actieve deelnemer
  • 10 reacties
Ik was 2 dagen geleden nog geen lid op de Consumentenbond omdat ik via de nieuwsbrief al bepaalde onderwerpen kon lezen.
Ik heb nog steeds alleen een Android LG Smartphone en ik heb geen PC, Laptop of een Tablet. Ik kan eindelijk wat groters kopen dan alleen maar op mijn mobiel. Ik heb al besloten dat ik een laptop wil en geen PC. Ik heb absoluut geen verstand van computers en Windows enz. Ik ben een alleenstaande vrouw van 54 jaar die nog nooit met een PC en Windows heeft gewerkt maar op mijn mobiel al veel geleerd heb.
Ik wil graag veel informatie over de laptop en welke de beste zijn en welke bij mij past en de prijs. Wat ik hierboven heb geschreven is de reden waarom ik lid geworden ben.
Ik wilde eerst alleen de Laptop test voor €8,00 kopen maar dat was nergens te vinden waar je kon bestellen en betalen voor alleen de test.
Ik zag alleen heel veel op de website dat je gratis de test krijgt en over de e-mail als je lid wordt dan krijg je gelijk de laptoptest via de mail.
Ik ben lid geworden maar geen email hierover gehad of een bevestiging van de lidmaatschap. Dus ik ben zelf op mijn kleine scherm van mijn mobiel aan het zoeken geweest voor de laptoptest.
Ik heb alleen de pagina's gevonden en gedownload van alleen de naam en type maar geen specificaties of uitleg,tips en de prijs.
Ik vind het zeer geen goede service van de Consumentenbond en alleen maar proberen om op de website mensen lid te laten worden. Ik hoop dat ik toch nog een email van de Consumentenbond krijgt met de hele laptoptest en ik wil graag meer over de HP laptops. Ik wil ook complimenten voor de meeste goede onderwerpen die jullie zeer goed behandelen enz.
Ik hoop dat ik reacties krijgt en feedback dat ik niet goed gekeken heb op de website.
B.V.D Willeke

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hier kun je het laptoptest rapport kopen voor € 3,00 euro:
https://www.consumentenbond.nl/webwinkel/testrapporten/testrapport-laptops?icmp=usabilla_campaign_cod

Hier alvast wat meer informatie over Laptop kopen: waar let je op?

Consumentenbond moderators komen op maandag weer hier langs en kunnen kijken wat er gebeurt is met je bestelling.
Badge +8
Hi @WilK, dank voor je bericht! Wat vervelend dat je nog geen bevestiging ontvangen hebt. Kun je mij in een privébericht je e-mailadres sturen? Dan zorg ik dat je de aanmeldbevestiging alsnog ontvangt.

Voor wat betreft je opmerking over het testrapport, ik begrijp net als Bert niet helemaal waar je hebt zien staan dat dit 8 euro kost? Voor niet-leden kost dit testrapport slechts 3 euro en voor jou als lid is dit zelfs gratis. Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van dit testrapport, dan kun je ook bellen met mijn collega's. Zij zijn telefonisch bereikbaar (op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18 uur) via 070 445 45 45.

Reageer