Consumentenbond.nl

Markeer alle berichten als gelezen:

• 11 februari 2019
  • 9 reacties
  • 816 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Als ik ingelogd ben, zie ik per onderwerp hoeveel reacties nieuw zijn voor mij (blauw).
Als ik een topic met nieuwe berichten bekijk, verdwijnt de aanduiding nieuw (blauw).
Maar ik heb geen behoefte om ALLE topics te bekijken.
Ik wil graag op een gegeven moment kunnen aangeven dat ik alle topics als gelezen wil markeren.
Tot nu toe heb ik alleen maar gevonden dat ik dit per Onderwerp (groepen) kan doen.
Maar ik heb ook geen behoefte om ALLE onderwerpen af te fietsen om elk van die onderwerpen als gelezen te markeren.
Ik kijk meestal in Recent Actieve Topics.
Hoe kan ik daar op een gegeven moment alle topics als gelezen door mij markeren?
(gelezen = gelezen, maar ook: het onderwerp zegt mij niets, ik hoef het niet te lezen)

Als ik niet ingelogd ben, zijn de nieuwe berichten niet blauw gemarkeerd.
Maar soms wil ik reageren en log ik in en dan krijg ik een tsunami van blauwe berichten voor mijn neus, kan dit niet anders?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Wat doet deze opdracht onderin pagina: https://community.consumentenbond.nl
(Ik durf hem nog even niet te gebruiken.)

@Bert
Ik heb hem wel even gebruikt en het werkt prima voor mij.
(ik had er al half en half op gewacht dat jij zou reageren)
🙂
Reputatie 6
Badge +6
Het blijft vreemd. Bij ons op kantoor krijgen we de button niet te zien. We zijn al een week aan het zoeken. Morgen zijn we op bezoek bij Insided, dan checken we het weer. Laat dan ook direct weten wat het doet 😉
Reputatie 7
Badge +5
https://community.consumentenbond.nl bijna onderaan.

Edge

Chrome

Internet Explorer 11

Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen!

We gaan het vandaag weer nader bekijken 🙂, Of er gaat iets niet goed aan ons kant of we moeten met heel het team richting opticien.

@FredW Ik begrijp dat je met de geboden optie uit de voeten kan? Hoor het graag. 🙂
@Niels
Nog een keer uitproberen. :-)

1. Inloggen – check
2. Klik op Community (links boven) – check
3. Kies Forumoverzicht (eerste keuze) – check
4. Gebruik toets om helemaal naar onderen te gaan – check
5. Daar staat in blauw: Markeer forums als gelezen – check
6. Klik op: Markeer alle forums als gelezen – check
7. Ga naar: Recent actieve topics – check
8 alle berichten zijn nu gelezen – check

Ja, het is er nog en het werkt nog.
Veel succes met jullie zoektocht (ik voel met jullie mee).
😉
Reputatie 6
Badge +6
Hi @FredW ,

Dank voor alle checks 🙂. We hebben een deel van het mysterie opgelost. Het knopje is alleen zichtbaar als je iets aanpast bij de persoonlijke instellingen binnen het forum. Bij ons (de moderatoren) stond het vinkje kennelijk standaard op nee.Bij een nee krijg je het knopje dus niet te zien.

Reputatie 7
Badge +5
Oh, natuurlijk, eigenlijk wel logisch, als je geen nieuwe reacties ziet, dan hoef je ook niets als "Markeer forums als gelezen"

Alhoewel ik de zin "Markeer forums als gelezen" ook een vreemde vertaling vindt.

"Markeer alle topics als gelezen." zou veel logischer zijn.
Nou weet herinner ik me weer waarom ik dit uitgezet heb. Zonder een lijst met ongelezen berichten heb je er niets aan.

Reageer