Nieuw: community nieuwsbrief

• 3 June 2014
  • 5 reacties
  • 1237 Bekeken

Vanaf vandaag is het mogelijk om je aan te melden voor de nieuwsbrief van de Consumentenbond community. Via de nieuwsbrief ontvang je regelmatig het laatste nieuws over de community en de meest interessante onderwerpen Én gebruikers.

Blijf op de hoogte en meld je aan via: http://www.consumentenbond.nl/community/nieuwsbrief/

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Goed bezig! De pagina waar ik me kan aanmelden voor die nieuwsbrief ziet er bij mij (Apple, Mavericks, Chrome) wat raar uit: vrij leeg, ik moet naar beneden scrollen, daar kan ik nog net mijn email-adres invullen, maar de knop voor Verzenden (of wat er ook staat) valt weg onder het floating schermpje met dat ik moet inloggen/registreren...
Het is jammer van het doel, maar ik heb me nu weer afgemeld voor de "community-nieuwsbrief". Ik verwacht dat ik nieuws over de community krijg, maar wat ik krijg is alleen reclame voor de bespaarpagina. De indruk is dat ik me met de community-nieuwsbrief aanmeld voor een algemene consumentenbondnieuwsbrief, en dat hoef ik niet.

Het is jammer van het doel, maar ik heb me nu weer afgemeld voor de "community-nieuwsbrief". Ik verwacht dat ik nieuws over de community krijg, maar wat ik krijg is alleen reclame voor de bespaarpagina. De indruk is dat ik me met de community-nieuwsbrief aanmeld voor een algemene consumentenbondnieuwsbrief, en dat hoef ik niet.

Hi Walter,

Ik weet niet precies wat er dan verkeerd gaat, want volgens mij bevatten alle community nieuwsbrieven juist alleen maar content van, over en door de communitygebruikers (zoals jij ☺️). Het kan zijn dat er misschien een andere nieuwsbrief is die vanuit de Consumentenbond wordt gestuurd die inhoud bevat over de bespaarcampagne, in de community nieuwsbrief (de laatste is verstuurd op 30 augustus) in ieder geval niet bij mijn weten.

Hier zijn alle voorgaande community nieuwsbrieven te lezen voor de volledigheid. En mocht ik je (opnieuw) enthousiast hebben gekregen, dan kan je je hier opnieuw aanmelden.
En de eerste community nieuwsbrief is verstuurd!

Zie: http://us8.campaign-archive2.com/?u=84f61eda534fe7d9e64f028af&id=3e217581cb

Ook regelmatig het laatste nieuws over de community en de meest interessante onderwerpen ontvangen? Als je je nu inschrijft (dat kan hier) ontvang je direct 75 tips & trucs voor je computer, smartphone en tablet.

Goed bezig! De pagina waar ik me kan aanmelden voor die nieuwsbrief ziet er bij mij (Apple, Mavericks, Chrome) wat raar uit: vrij leeg, ik moet naar beneden scrollen, daar kan ik nog net mijn email-adres invullen, maar de knop voor Verzenden (of wat er ook staat) valt weg onder het floating schermpje met dat ik moet inloggen/registreren...

Leuk dat je enthousiast bent! De rechter sidebar met inloggen/registreren heeft inderdaad soms zijn eigen wil, waardoor het over tekst (of knoppen) valt. Dat gaan we uiteraard oplossen. Deze nieuwsbrief aanmeldpagina werkt sowieso goed: http://www.consumentenbond.nl/community/nieuwsbrief/

Zijn er voor de rest nog aspecten die opvielen tijdens het aanmeldproces?

Reageer