Consumentenbond.nl

Nieuwsbrieven Consumentenbond

• 6 juli 2019
  • 5 reacties
  • 543 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6
  • Actieve deelnemer
  • 312 reacties
Dag @Léonz ,
Even t.a.v. het aanmelden van diverse nieuwsbrieven.
Heb inmiddels ook via de inlogpagina aangegeven om diverse nieuwsbrieven te willen ontvangen.
Uiteraard ook met betrekking tot dit forum.
Heb dus even na het inloggen van de site naar beneden moeten scrollen om deze optie keuzes te kunnen aangeven.
Ook even t.a.v. @Imke ,
Bedankt dat je telkens weer reacties en aanwijzingen geeft 😀.
Zou het kunnen dat men altijd verplicht is om bepaalde instellingen toe te laten passen, en men na het inloggen naar beneden moet scrollen?
Moet men ook lid zijn van de consumentenbond om dit te kunnen instellen?
Waarschijnlijk horen deze reacties niet thuis in deze topic.
Kun je deze eventueel verplaatsen naar een betreffende topic?

5 reacties

Badge +8
Hi @GdR, graag gedaan! Ik heb een nieuw topic voor je geopend, dat lijkt me wat overzichtelijker voor deze vraag.

Ook niet-leden kunnen nieuwsbrieven ontvangen, je dient echter wel ingelogd te zijn op onze website om je voorkeuren voor een nieuwsbrief aan te geven.
Reputatie 4
Badge +6
Hi @Imke ,
Excuses dat ik op sommige reacties door blijf vragen.
Dit om eventueel andere leden via aanwijzingen op bepaalde mogelijkheden te wijzen.
Even ter aanvulling: In "het verleden", maakte ik onderdeel uit van een team t.a.v. een ander forum.
Hierbij was de mogelijkheid aanwezig om onderling overleg te plegen zonder dit te laten lezen t.a.v. "de normale leden".
Hierbij werden suggesties en adviezen doorgenomen.
Dus ook b.v. bepaalde pagina indelingen.
Uiteraard heeft ieder forum zijn eigen faciliteiten.
Bedankt dat je telkens weer op mijn "persoonlijke" reacties reageer.
Badge +1

ik wil de CB verzoeken om eens goed te kijken naar de mailserver instellingen die de NB verzenden.

laatst heb ik eentje in de spamfolder gehad met  

Gratis e-book
voor klussen in huis

https://consumentenbond.secure.force.com/Afmelden/ EDIT

beetje rare oproep, vandaar dat het dus zo druk was bij de bouwmarkten

Badge +8

Hi @mieppieWie, wanneer je op de button klikt zie je ook dat we afraden om niet onnodig naar winkels te gaan, maar online te bestellen. Zie: 

Badge +1

okee dan heb ik een andere versie gehad (btw ik gebruik darkreader vandaar de donker thema). maargoed voor klussen heb je dingen uit de bouwmarkt nodig meestal.

Reageer