Consumentenbond.nl
Beantwoord

Online reader op iPad, waarom geen full screen?

• 29 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 790 Bekeken

Ik kan op mijn nieuw ipad 2019 (10,2”) geen gids op vol scherm lezen. Waarom niet.

verder zijn de gidsen zeer moeilijk te vinden. Moet eerst naar klantenservice en archief…..

icon

Beste antwoord door Imke 29 oktober 2019, 16:07

Hi @M. Wynen, welkom op de Community en wat fijn dat je de moeite hebt genomen om deze ervaring en suggestie met ons te delen. Ik heb deze suggestie direct onder de aandacht gebracht bij de verantwoordelijke afdeling. We zijn doorlopend bezig met verbeteringen van onze site en de reader. Helaas moeten we altijd een afweging maken tussen verschillende wensen en de haalbaarheid hiervan. Om deze reden kan ik dan ook niet garanderen dat jouw suggestie (op korte termijn) tot een verandering leidt.

Overigens kun je via https://www.consumentenbond.nl/cb-reader sneller bij de reader komen, hopelijk helpt dit al iets!

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +8

Hi @M. Wynen, welkom op de Community en wat fijn dat je de moeite hebt genomen om deze ervaring en suggestie met ons te delen. Ik heb deze suggestie direct onder de aandacht gebracht bij de verantwoordelijke afdeling. We zijn doorlopend bezig met verbeteringen van onze site en de reader. Helaas moeten we altijd een afweging maken tussen verschillende wensen en de haalbaarheid hiervan. Om deze reden kan ik dan ook niet garanderen dat jouw suggestie (op korte termijn) tot een verandering leidt.

Overigens kun je via https://www.consumentenbond.nl/cb-reader sneller bij de reader komen, hopelijk helpt dit al iets!

Deze link is al een verbetering, nu zie ik meteen de nieuwste gids. Bedankt.

Mogelijk ook voor anderen interessant.

Ik zal af moeten wachten tot er een update vd reader komt, zodat ik, als ik mijn ipad rechtop zet ( een pagina) enkel de gids zie.

Het is inderdaad erg lastig om op een 10,2 inch iPad de gids te lezen omdat de halve pagina opgevuld wordt door nutteloze reclame voor de Consumentenbond en menubalken . Bij andere readers heeft men de mogelijkheid om op een vergrootknop te drukken zodat deze onzin van het scherm verdwijnt. 

Ik gebruik een Samsung tablet en ik wilde eens zien of dat dan ook zo'n dramatisch resultaat zou geven maar dat ziet er best redelijk uit en ik zie al helemaal geen reclame. Maakt iOS Android een verschil met reclame in de reader? Ik kan het mij niet voorstellen.

Ook ik hoop graag op een vetere reader op de iPad. Jammer dat er niet een dedicated app is vanuit de consumentenbond, maar dat je dus een website op moet zoeken. Het mooist zou zijn dat er bv echt ondersteuning komt voor Apple iBooks bv of in ieder geval een app. PDF vis een website is niet meer van deze tijd. 

Badge +8

Dank voor dit signaal en de suggestie, @W.R.R. Farid. Ik geef het door aan de verantwoordelijke afdeling.

Reageer