Consumentenbond.nl

Persoonlijke gegevens

Reputatie 5
Badge +7
De Consumentenbond Community is een openbare community die voor iedereen zichtbaar is. Het is daarom niet toegestaan persoonlijke gegevens te plaatsen op het forum, zoals persoonsgegevens, adres, telefoonnummer of e-mailadres.
Deze gegevens worden verwijderd door de moderator in verband met privacy gevoeligheid. Mocht het community team toch aanvullende (contact)informatie nodig hebben, zal de moderator vragen om deze informatie te mailen naar community@consumentenbond.nl.

5 reacties

Ik wordt nu met mijn volledige naam genoemd als ik een topic plaats . Hoe kan ik dat veranderen?
Reputatie 7
Dat kun je vragen aan de moderators, zelf doen kan niet, het adres waar je je verzoek naartoe moet sturen staat ergens op de site maar ik weet zo snel niet waar.
Reputatie 7
Badge +5
Het adres staat in het eerste bericht van dit topic: community@consumentenbond.nl
Dank jullie allen!

Teun
Reputatie 5
Badge +7
Dank voor het reageren op @TOINE1, @Bert en @MrsJones! Inderdaad kun je een mailtje sturen naar community@consumentenbond.nl, een prive berichtje sturen aan mij kan ook (klik op mijn naam en klik op Stuur bericht).

Reageer