Consumentenbond.nl
Beantwoord

Plaatsen link in handtekening

Reputatie 4
Badge +6
  • Actieve deelnemer
  • 255 reacties
Bestaat de mogelijkheid om een link in de handtekening te plaatsen?
Dit in verband met: Alle vragen zijn welkom en eventueel een discussie op te kunnen starten 😶.
icon

Beste antwoord door Niels 6 juli 2018, 08:33

@GdR : het is mogelijk om een URL te plakken in de handtekening. Belangrijk om te weten is dat de URL geen hyperlink zal worden (platte tekst dus). Verder dien je altijd rekening te houden met de forumvoorwaarden zodra je (externe) linkjes plaatst in de berichten.

En ja, we lezen altijd mee 🤓
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Gewoon proberen, bij het ene forum kan het wel, bij het andere niet. Ik zal het ook eens proberen. Ik heb niet eens een handtekening. 😪
Reputatie 4
Badge +6
Dag @Mevrouw Jones ,
Bedankt voor uw (of jouw) reactie.
Via de mogelijkheid om een handtekening te plaatsen, heb ik geconstateerd dat je daar gebruik van gemaakt hebt. Leuk.
Voor zover ik begrepen heb is het niet de bedoeling om b.v. een oproep aan te geven.
Op zich zelf vind ik uw aanduiding zeer sympathiek. Hiervoor zijn andere mogelijkheden t.a.v. ondersteuningen 😉.
Reputatie 7
Jou(w) graag, anders voel ik me nog ouder dan ik al ben.
Ik had helemaal geen erg in die handtekening tot ik er iets over las in dit topic, een berichte van jou dacht ik
Als het zo niet mag hoor/lees ik dat wel, er staat geen rekeningnummer in, alleen de websites,
onder mijn gewone mail staat meer dan dat.
Een link kon ik niet proberen, mijn pc valt uit als het te warm is, drie ventilatoren zijn nu niet genoeg.
Reputatie 7
O, de site staat er niet in, die wilde ik in een link proberen te krijgen.
Reputatie 4
Badge +6
Dag @Mevrouw Jones ,
Om te voorkomen dat ik telkens aan- en/of opmerkingen plaats:
Mijn bedoeling is om eventueel een link te plaatsen t.a.v. het forum zelf.
PS; Heb je ook geprobeerd om een spoiler te plaatsen?
Via de keuze @Mevrouw Jones zijn er slechts twee mogelijkheden. N.l. aan mij zelf en uw profielweergave. Ik mis de optie om verder de leden te kunnen selecteren 😉.
Leuk dat je af en toe de tijd en moeite neemt om een reactie te plaatsen.
Wie weet worden "onze" reacties gelezen vanuit de moderators en het management.
Zie dus mijn onderstaande handtekening.
Reputatie 7
@gdr, Moderators lezen altijd mee, je mag dus geen vieze woorden zeggen zoals poep of gulpknoopje.
In een bericht kun je sowieso een link plaatsen, naar een ander topic op deze site of bijv. naar een artikel uit een krant, denk aan copyright (die mogelijkheid kan worden uitgeschakeld, wat ik wel begrijp als men dat doet want je kunt zonder dat je het weet een link maken naar een besmette site). Die sites vermenigvuldigrn zich net zo snel als konijnen.
Reputatie 6
Badge +6
@GdR : het is mogelijk om een URL te plakken in de handtekening. Belangrijk om te weten is dat de URL geen hyperlink zal worden (platte tekst dus). Verder dien je altijd rekening te houden met de forumvoorwaarden zodra je (externe) linkjes plaatst in de berichten.

En ja, we lezen altijd mee 🤓
Reputatie 4
Badge +6
Dag @Niels en ook @Mevrouw Jones .
Bedankt voor de reacties.
Voor zover ik heb kunnen constateren: Moet men de keuze: Topic volgen "aanvinken" om via het apenstaartje een overzicht te krijgen met een selectienaam?
Het is mij opgevallen dat Mevrouw Jones in een voorgaande reactie: apenstaartjegdr heeft aangegeven zonder direct een relatieweergave.
Nu ik toch even een reactie plaats: Via de blauwe zoekbalk heb ik als zoekargument: + Wijzig tags ingevoerd. Helaas geen resultaat gekregen.
Wat betreft je verwijzing naar forumvoorwaarden, zou het een suggestie zijn om deze direct na het inloggen als "nevenpagina"(rechts) aan te geven? Dit in verband met dat er ook andere opties mogelijk zijn.

Reageer