Consumentenbond.nl

Profieltekst toevoegen mogelijk?

• 4 februari 2019
  • 14 reacties
  • 769 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6
  • Actieve deelnemer
  • 312 reacties
Zou het een suggestie zijn om bij het profiel een tekst aan te kunnen geven?
Uiteraard wat men kwijt wil t.a.v. de andere leden.
Dit dus niet allen t.a.v. de interesses, maar ook b.v. ervaringen, opleidingen enz.?
Ik zie aan de rechterkant de optie: Mijn Profiel en profielfoto.
Heb helaas geen mogelijkheid gevonden.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Tot die mogelijkheid er is, is dit een alternatieve mogelijkheid.☺

Nieuw of al bekend? Stel jezelf voor!

@Natalie Rosien schreef daar:

Welkom bij de Consumentenbond Community, leuk je hier te zien!

Bij een vernieuwde community hoort een voorstelrondje. We vinden het leuk ook met jou kennis te maken. Het maakt niet uit hoe kort of lang je al lid bent. Lees je meestal alleen mee? Dan is dit je kans om iets van je te laten horen op het forum.

Waar kom je vandaan, wat zijn je interesses? We zijn ook best benieuwd naar de reden dat je je hebt aangemeld en wat je verwachtingen zijn. Natuurlijk staat het je vrij te delen wat je wilt. We hopen hier met veel community leden kennis te maken! Weten wie wij zijn? Ga naar het topic Het Community team stelt zich voor.

Stel jezelf voor in je reactie!
Reputatie 4
Badge +6
Dag @Bert ,
Om te voorkomen dat ik waarschijnlijk overkom als "pieper", zou het volgens mij toch prettig zijn wanneer een button ter beschikking is om deze informatie in te kunnen zien.
Dus na ingelogd te zijn en eventueel ook de mogelijkheid om zich af te melden.
Dit t.a.v. instellingen vanuit een ander forum.
Wat mij leuk lijkt is de locatie.

Dat zou ik overigens ook genoeg vinden.
Reputatie 7
Badge +5
@GdR Alle vragen en opmerkingen zijn hier welkom, dit wordt niet als gepiep gezien.
Er wordt zelfs gevraagd in diverse topics om ideeën over van alles en nog wat.

Je schreef: "Dus na ingelogd te zijn en eventueel ook de mogelijkheid om zich af te melden."

Bedoel je uitloggen? Dit kan als je op je Avatar klikt rechts bovenin het scherm en dan op uitloggen.
Wat voegt zoiets toe ? Ik zie het nut niet. Het is niet te controleren en zegt dus heel weinig. Prima als dat kan maar ik zou het niet gebruiken, Sterker nog, als zoiets verplicht zou worden zou ik het forum verlaten,
Hallo Kattenkop,

"Handtekeningen", "badges", "forumreputatie" en "gebruikersstatus" kunnen nu gelukkig ook al uitgeschakeld worden (wellicht heeft u dat zelf ook gedaan, want ik zie deze overbodige toevoegingen bij u niet), dus zal uw vrees waarschijnlijk geen werkelijkheid worden.
Reputatie 7
Badge +7
Zoveel mensen, zoveel wensen, zullen we maar zeggen. 😉 Zijn er nog meer community-leden die behoefte hebben aan zo'n functionaliteit als @GdR beschrijft?
Zoveel mensen, zoveel wensen, zullen we maar zeggen. 😉 Zijn er nog meer community-leden die behoefte hebben aan zo'n functionaliteit als @GdR beschrijft?

Heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde, dus nee geen enkele behoefte aan. Zelfde telt voor reputatie, badges en al die andere ongein.
Reputatie 4
Badge +6
Dag leden,
Dank voor jullie reacties.
In de eerste plaats heb ik aangegeven of dit een suggestie zou kunnen zijn.
Even t.a.v. @Monique : U hebt aangegeven dat dit mijn wens is. Dit is dus niet het geval.
@Kattenkop en @Be rt : Ik ga er vanuit dat niemand maar op enige mate verplicht zou moeten zijn om eventueel aanvullende gegevens (al of niet relevant) kenbaar te moeten maken. Ik kan mij voorstellen dat eventueel via aanvullende gegevens vanuit een profiel uitwisselingen plaats kunnen vinden.
Via het forum van de ING, waren er meer keuzes ter beschikking, zoals een persoonlijke reactie t.a.v. een button. Dit ook weer afhankelijk of men deze toepassing zelf heeft aangegeven.
Het was dus mogelijk om ook zich zelf "af te melden". Dus een algehele blokkade en niet het uitloggen.
Reputatie 7
Badge +5
@GdR "Via het forum van de ING, waren er meer keuzes ter beschikking, zoals een persoonlijke reactie t.a.v. een button."

Bedoel je deze mogelijkheid, mouseover avatar?
Met als mogelijkheid klikken op het envelopje om een privébericht te sturen?

Werkelijk afmelden, account sluiten, kan alleen via de moderators, voor zover ik begrijp.
verwijderen zou al je eerdere berichten ook verwijderen en dan krijg je een heel vreemde volgorde in topice waar dan ook jer reacties wegzijn, maar anderen wel op gereageerd hebben.

Reputatie 4
Badge +6
Dag @Be rt ,
Leuk dat je direct een reactie geeft 😃,
Vanuit het forum van de ING, bestond de mogelijkheid om "persoonlijk" contact te leggen.
Dus niet via een e-mailadres, maar inderdaad op de avatar te klikken.
Ik heb het dus niet over het verwijderen van reacties, berichten enz.
Wat betref mijn vraag over het afmelden: Ik kan mij voorstellen dat een lid geen persoonlijke aanmelding meer wilt hebben. Dus b.v. bij de avatar de melding geen profielaanduiding maar was voormalig lid.
Ps. Het is mij opgevallen dat wanneer ik u naam via het "apenstaartje" er een spatie Na Be rt aangegeven word t.a.v. de keuzemogelijkheid. Klopt dit?
Reputatie 7
Badge +5
@Bert is mijn vaste account met de kleurrijke avatar en @Be rt is een test account ten bate van functionaliteit testen van her forum met een zwart wit avatar.

Als je op het envelopje klikt, dan kom je op een andere pagina, de profielpagina, met de knop:
Stuur bericht.
Dan krijgt diegene waaraan een privébericht gestuurd is een mail dat er een privébericht is.
Reputatie 4
Badge +6
Dag @Natalie Rosien , @Raoul Teeuwen en andere leden.
Graag wil ik nog even terugkomen op dit onderwerp.
Misschien val ik in herhaling, maar zou het toch een optie zijn om zelf via het profiel eventueel persoonlijke gegevens ter beschikking te stellen, zonder deze in "via een topic" aan te geven of te moeten zoeken?
Reputatie 7
Badge +7
Hi @GdR,

Bedankt voor je bericht. Aangezien je een aantal maanden terug dezelfde suggestie al deelde in dit topic, heb ik je reactie hiernaartoe verplaatst.

Reageer