Consumentenbond.nl
Beantwoord

Registraties bij consumentenbond

• 30 november 2019
  • 5 reacties
  • 425 Bekeken

Moet je in 1 huishouden 2 abonnementen van de consumentenbond hebben om beiden online tests te kunnen zien of volstaat 1 abonnement?

icon

Beste antwoord door Imke 2 december 2019, 11:27

Beste @Rutten-1711, dank voor je vraag en welkom op de Community! In principe volstaat één abonnement. Het inlogaccount kan echter wel maar aan één e-mailadres gekoppeld worden, je moet dus wel het wachtwoord delen met de andere gebruiker binnen het huishouden. Is het zo duidelijk voor je?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Moet je in 1 huishouden 2 abonnementen van de consumentenbond hebben om beiden online tests te kunnen zien of volstaat 1 abonnement?

Ik ben geen lid van de CB, maar waarom zou je 2 abonnementen moeten nemen? Je kunt toch beiden met hetzelfde account inloggen?

Reputatie 7
Badge +6

De bond zou er ongetwijfeld blij mee zijn als iedere huisgenoot zelf lid werd . Ik denk niet dat er veel zijn die dat zullen doen ook al is een lidmaatschap formeel geen gezinslidmaatschap. 

Badge +8

Beste @Rutten-1711, dank voor je vraag en welkom op de Community! In principe volstaat één abonnement. Het inlogaccount kan echter wel maar aan één e-mailadres gekoppeld worden, je moet dus wel het wachtwoord delen met de andere gebruiker binnen het huishouden. Is het zo duidelijk voor je?

Badge +2

Ik heb ook mee gedaan als testpanel maar sinds dat het inloggen is veranderd kan ik niet meer inloggen ook niet met jullie email om opnieuw in te loggen na vele pogingen. Ik heb daarom mijn verwijderd van de Testpanel account.

Ik wil dat toch graag laten weten en ook dat jullie ongevraagd een  acceptgiro met een product dat ik veel op jullie site heb gereageerd had en jullie dat zien. Ik vindt dat onbeschoft en wil geen post meer ontvangen.

Ik vind voor de rest de Consumentenbond goed en daarom blijf ik lid.

Badge +8

Beste @WilK, dank voor je bericht! Vervelend dat het inloggen je niet lukt, je mag hier altijd even contact over opnemen met mijn collega's van Service. Je bereikt hen op werkdagen tussen 8.30 en 18 uur via 070 445 45 45. Zij kunnen met je meekijken en je eventueel verder helpen.

Voor wat betreft het volgende;

Ik wil dat toch graag laten weten en ook dat jullie ongevraagd een  acceptgiro met een product dat ik veel op jullie site heb gereageerd had en jullie dat zien. Ik vindt dat onbeschoft en wil geen post meer ontvangen.

Begrijp ik hier goed uit dat je van ons een aanbieding per post hebt ontvangen voor een boek? Wij maken geen persoonlijke selectie hierin, maar versturen naar iedereen die zich aangemeld heeft om deze post te ontvangen dezelfde aanbieding. We volgen je zeker niet online om je daarna een aanbieding te doen, geen zorgen! Als je me via een privéberichtje je adresgegevens stuurt dan maak ik in orde dat je dit soort post voortaan niet meer van ons ontvangt.

Reageer