Consumentenbond.nl
Beantwoord

Spoiler plaatsen

Reputatie 4
Badge +5
  • Actieve deelnemer
  • 155 reacties
Is het mogelijk om vanuit de keuze "Huiskamer" een spoiler (via een directe optie) te kunnen plaatsen?
Groeten van GdR.
icon

Beste antwoord door A. Deen 16 juni 2018, 12:31

@TijsZonderH Valt mee (qua bende) maar om nou te zeggen ik zou niet zonder kunnen leven🤓

Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 7
Een spoiler, is dat met een alert of zonder?
Reputatie 4
Badge +5
Dag @A. Deen ,
Misschien even ter verduidelijking:
(Helaas toch weer even mijn ervaring vanuit het forum vanuit de ING)
Een spoiler biedt de mogelijkheid om extra tekst enz. te plaatsen zonder dat deze direct weergegeven wordt. Men heeft dus de keuze om deze te openen en/of te plaatsen. Dit zou een toegevoegde waarde kunnen hebben.
B.v. een aanwijzing of eventueel een link om toch nadere informatie te kunnen verkrijgen.
Ik zelf was nogal actief op het plaatsen van puzzeltjes (het waren er inmiddels 100).
Wie weet geeft de optie huiskamer deze mogelijkheid ter vermaak.
Uiteraard begrijp ik dat de consumentenbond via het forum als uitgangspunt heeft om elkaar behulpzaam te zijn.
Groeten van GdR en wellicht tot een wederreactie.
Reputatie 7
Sorry, zo'n optie heb ik hier nog nooit gezien.
Reputatie 4
Badge +5
Zie onderstaande link:😉
https://nl.wikipedia.org/wiki/Spoiler
Groeten van GdR
Hallo GdR,

In de hoop er achter te komen wat u bedoelde, volgde ik dit topic.

Maar, ik begrijp er nu helemaal niets meer van.
Reputatie 4
Badge +5
Dag @Léonz en @A. Deen
Om te voorkomen dat misverstanden ontstaan:
Via deze link probeer ik aan te geven dat er meerdere opties t.a.v. spoiler mogelijk zijn t.a.v. instellingen vanuit een forum. (Sorry, maar mijn ervaring geldt t.a.v. het forum vanuit de ING)
Mijn verwijzing geldt t.a.v. de eerste keuze.
Misschien moet ik toch even verdiepen t.a.v. dit forum met al zijn mogelijkheden 😊,
Ook even t.a.v. de aanmeldingspagina (wat bij mij diverse vragen oproept).
Hartelijk dank voor jullie reacties en groeten van GdR 🙂
Wat een spoiler is, dacht ik wel te weten, maar het ontgaat mij wat dit te maken heeft met een forum.
Badge +5
ja dat kan.
Druk op die 3 puntjes.
En er staat spoiler
Badge +5
friet is lekker. 😮

En grote titel

en een kleine

een quote qustom naam kan maar vertel niet hoe :P

code:
en wanneer je op quote drukt achter onder iemands bericht krijg je met naam en wat hij zij

Ctrl B
Ctrl I
Ctrl U
  • a
  • b
  • c
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 📱
Nog vragen?!

Stel ze gerust! (Foto en video kan ook. dat zijn die dingen daar onder. hyperlink ook. xD
Badge +5
A. Deen schreef:

Jawel!
Bij het topic over wat microsoft etc doen tegen -16 kinderen
Hallo TijsZonderH,

Is spoiler in dit verband dan hetzelfde als "Link naar reactie"?
Badge +5
TijsZonderH schreef:

Hallo TijsZonderH,

Is spoiler in dit verband dan hetzelfde als "Link naar reactie"?

Ik begrijp je vraag niet?
Een spoiler is om bijv foto's neer te zetten vanwege anti spam. En link naar reactie is Quote die bij jou niet werkt. xD
Reputatie 7
TijsZonderH schreef:

A. Deen schreef:

Jawel!
Bij het topic over wat microsoft etc doen tegen -16 kinderen

Ik had het nog nooit gezien maar inderdaad, daar staat het woord spoiler. Dan wil ik toch ook maar even proberen wat het doet. Je weet maar nooit!

Het kan dus een bende worden!
Reputatie 7
@TijsZonderH Valt mee (qua bende) maar om nou te zeggen ik zou niet zonder kunnen leven🤓
Badge +5
A. Deen schreef:

#antispam
wij spammen niet hoor.
HATJOE, ik bedoel KUCH KUCH

Code vindt ik ook wel vet.
Maar ik verwacht dat we dalijk aangeklaagd worden wegens spam ;P ;)
Reputatie 7
@TijsZonderH Hoe bedoel je spam, er staat toch geen reclame.
Badge +5
Maar het heeft geen ene zin met deze topic, we zijn maar wat aan het spammen en nutteloze spoilers aan het maken. 😂
Reputatie 5
Badge +7
Hallo @GdR, volgens mij is je vraag hoe een spoiler te plaatsen, inmiddels beantwoord 😉. Als je wilt, kun je een van de reacties markeren als Beste Antwoord, zodat andere nieuwkomers met een soortgelijke vraag, snel het antwoord kunnen vinden.

PS de laatste drie reacties onder dit topic heb ik verwijderd omdat het off topic was.
Reputatie 4
Badge +5
Dag @Natalie Rosien ,
Bedankt voor jouw reactie.
Heb deze via een melding geopend vanuit een e-mailprogramma.
Bij deze wil ik je vragen: Heb ik zelf de reactie van A. Deen op voorgaande weergave aangegeven als beste antwoord?
Zo ja, hoe kan ik dit zelf weer terugdraaien of heb je inmiddels dit reeds gedaan?
Ook de like lijkt mij niet van toepassing. Dus ook even de vraag of ik zelf deze heb aangegeven.
Zoja, dan wil ik deze terugdraaien.
Ik moet mij dus even verder gaan verdiepen in hoeverre bepaalde overzichten ter beschikking zijn 😑.
Wat betreft de spoiler: Inmiddels duidelijk. Had mij ook even geen tijd gegund om even verder te kijken naar het einde van de reactiepagina met extra mogelijkheden om een tekst aan te kunnen passen.
Badge +5

Ook de like lijkt mij niet van toepassing. Dus ook even de vraag of ik zelf deze heb aangegeven.

Pssst. Druk is opnieuw op de like button! 😅
Reputatie 4
Badge +5
TijsZonderH schreef:

Pssst. Druk is opnieuw op de like button! 😅

Bij deze een like 😉,
Leuk dat je een reactie plaats t.a.v. mijn bericht.
Heb zelf nog een vraagje t.a.v. de volgorde t.a.v. de instelling: oudste eerst.
Maar om te voorkomen dat ik telkens piep, ga ik even in "de wachtkamer" .
Badge +5
Volgens mij ben je geen muis? Dus piepen kan je niet 😉

De oudste eerst zorgt ervoor dat het eerst gestuurde bericht boven aan staat. Dat heb je al gemerkt?
Reputatie 4
Badge +5
Reactie t.a.v. @TijsZonderH en eventueel @Natalie Rosien. (Mis hierbij andere gebruikersnamen, geeft een maximaal van 4 aan).
Heb de spoiler toegepast in een "reactie".
Helaas heb ik geen optie gevonden om deze te kunnen afsluiten in een reactie.
Heb ook geen uitleg kunnen vinden via de algemene zoekbalk.
B.v. Zoals deze.
Reputatie 5
Badge +7
Hoi @GdR wat bedoel je precies met het 'afsluiten' van een spoiler?
Reputatie 4
Badge +5
Dag @Natalie Rosien ,
Hierbij bedoel ik om de optie te beëindigen en eventueel verder een aanvullende tekst te kunnen plaatsen.
Misschien zie ik wat over het hoofd 😏.
Uiteraard geef de entertoets de mogelijkheid om verder te kunnen gaan met tekstinvoer.
Het "klikken" op de volgende regel geeft bij mij geen resultaat 😊.
Waarschijnlijk is hiervoor een simpele toetsaanslag nodig.
PS; Bedankt voor je reactie en heb je ook even gekeken naar mijn geplaatste puzzeltje?
Heb ook even geconstateerd dat via mijn: TOPIC STARTER deze al aardig "volloopt".
Zal in vervolg eventueel een nieuwe topic aanmaken, zodat men niet altijd voorgaande reacties hoeft in te zien.

Reageer