Consumentenbond.nl
Beantwoord

Teller t.a.v. reacties

Reputatie 4
Badge +6
  • Actieve deelnemer
  • 255 reacties
Klopt het dat men alleen deze teller ziet ophogen na het ingelogd zijn?
De zoekbalk geeft geen directe sleutel.
icon

Beste antwoord door Niels 3 december 2018, 16:40

Hi @GdR,

Om even te zorgen dat we het over hetzelfde hebben. Het gaan dan ook om het onderstaande (geel):

• Als het om 'reacties' gaat, dan slaat het op alle reacties. We maken een splitsing in geplaatst reacties en geopende topics. Zo staat het ook op jouw profielpagina. Je hebt nu 141 reacties geplaatst. Op het moment dat je weer een reactie plaatst, dan komt er achter jouw naam 142 reacties te staan (op alle delen van het forum)
  • Het tellertje 'bekeken' loopt op na een bezoek van een forumlid. Het staat helemaal los van ingelogd of uitgelogd zijn.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Gaarne een reactie vanuit de moderators.
Reputatie 6
Badge +5
Als je uitgelogd bent zie je wel hoeveel reacties.
Maar hoeveel reacties erbij zijn gekomen niet.
Ik verwacht in verband met cookies. Die worden dan aan een account gekoppeld.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @GdR,

Ik begrijp jouw vraag niet helemaal? Gaat het om de teller 'bekeken'?

Hoor het graag van je!
Reputatie 4
Badge +6
Dag @Niels ,
Leuk dat je een "reactie" t.a.v. mijn vraag geeft.
Voor zover ik het begrijp, zie ik bij mijn topic een getal staan bij reacties.
Klopt het dat dit getal slaat op alle topics?
Klopt het ook dat men i.v.m. deze teller ingelogd moet zijn om deze te laten ophogen?
Inderdaad ook even de vraag of de teller toegepast wordt bij het bekijken van "bekeken". Moet men daarvoor ook ingelogd zijn?
Ik neem aan dat er een soort van formule toegepast wordt i.v.m. een status.
"In het verleden" heb ik ook een topic aangegeven t.a.v. het toekennen van badges.
B.v. de badge schrijver.
Hierbij heb je aangegeven dat het toekennen van badges nader bekeken en eventueel aangepast kan worden.
Sorry dat ik soms doorvraag, opmerkingen geef enz.
P.S. Heb pas de consumentengids ontvangen en heb gezien dat op de pagina's t.a.v. het forum mijn gebruikersnaam via een printscreen zichtbaar was. Waarschijnlijk een momentopname.
Zoals je al hoogstwaarschijnlijk al begrepen hebt, gaat mijn interesse voornamelijk uit naar het gebruik van mogelijkheden, instellingen, aanpassingen enz.
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om op mijn topic te reageren. Succes met de voortgang van het forum.
Ook t.a.v. de moderators.
Reputatie 6
Badge +6
Hi @GdR,

Om even te zorgen dat we het over hetzelfde hebben. Het gaan dan ook om het onderstaande (geel):

• Als het om 'reacties' gaat, dan slaat het op alle reacties. We maken een splitsing in geplaatst reacties en geopende topics. Zo staat het ook op jouw profielpagina. Je hebt nu 141 reacties geplaatst. Op het moment dat je weer een reactie plaatst, dan komt er achter jouw naam 142 reacties te staan (op alle delen van het forum)
  • Het tellertje 'bekeken' loopt op na een bezoek van een forumlid. Het staat helemaal los van ingelogd of uitgelogd zijn.

Reputatie 7
Badge +5
Bekeken zijn pageviews, geen unieke pageviews, al kijk je zelf 10 keer, dan tel je 10 keer mee in bekeken.
Een tijdje terug geprobeerd in een heel oud topic waar niemand meer komt.
Reputatie 6
Badge +6
Hi @Bert ,

Het gaat inderdaad om een pageview. Bedankt voor het verduidelijken.
Reputatie 4
Badge +6
Dag @Bert ,
Bedankt voor je reactie.
Reputatie 4
Badge +6
Dag @Niels ,
Bedankt voor uw reactie.
Klopt het dat men na het openen van een bericht via e-mail de teller opgehoogd word?
Reputatie 7
Badge +5
Elke keer als de pagina bekeken wordt of het van uit Google is of vanuit een mail of als je vanuit het forum kijkt, ook als je niet ingelogd bent hoogt elke keer het aantal Bekeken met 1 op.

Reageer