Consumentenbond.nl

Topics of forum volgen

Reputatie 5
Badge +7
Als je een topic hebt gevonden die je graag wilt blijven volgen, dan kun je je abonneren op een topic. Je doet dit eenvoudig door op "Topic volgen” te klikken onder het eerste bericht in het topic. Dit kun je alleen doen als je ingelogd bent met je community account. Wanneer je een topic volgt, ontvang je een notificatie per e-mail wanneer er nieuwe berichten in dit topic worden geplaatst.

Wil je geen notificaties meer ontvangen, dan kan je dat aanpassen in je instellingen.

Je kunt ook alles volgen binnen een forumonderwerp. Ga naar het forumonderwerp van je interesse, en klik bovenaan de pagina op "Volg forum". Dan ontvang je e-mailnotificaties van alle berichten die binnen dit forum worden geplaatst. Je kunt deze optie weer uitzetten door bovenaan de pagina te klikken op "Ontvolg forum".

11 reacties

Reputatie 7
Badge +5
In Windows 10 1809 met Outlook versie 1810 is deze specifieke mail normaal te lezen. @Natalie Rosien
Reputatie 7
@Natalie Rosien Als ik op de link klik is alles normaal, ook op de iPad, zoals het er stond kon ik klikken tot de blaren op mijn vingers stonden maar ik kon het bericht niet openen. Misschien ligt het aan Microsoft, ik kom regelmatig gekke dingen tegen in Outlook, meestal nadat er weer eens iets is aangepast. Ik heb niet op dat relatienummer gelet.
Reputatie 5
Badge +7
MrsJones schreef:

Daarnet kwam er een mailtje van jullie binnen op een heel vreemde manier binnen/

Ma 12-11-2018, 16:10
Cv-ketel eruit, warmtepomp erin: is dat nu al nodig? Online lezen | Afmelden Relatienummer: **** 12 november 2018 Oogmeting bij de opticien: Klopt jouw meting altijd?

Twee topics heel knus aan elkaar, ik kan het mailtje niet openen. Een hele tijd geleden had ik er ook zo eentje.
De hele riedel stond op één regel.

Goedemorgen @MrsJones, dat is onze Community Nieuwsbrief. Wat apart dat je hem op een rare manier binnenkrijgt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe ziet ie eruit wanneer je op deze link klikt?
Je geeft aan dat je hem een tijdje geleden ook op deze rare manier hebt ontvangen. De Community Nieuwsbrief wordt elke twee weken verstuurd, begrijp ik goed dat hij dus op andere momenten wel goed binnenkomt? PS ik heb je relatienummer even uit de melding weggehaald.
Reputatie 7
Daarnet kwam er een mailtje van jullie binnen op een heel vreemde manier binnen/

Ma 12-11-2018, 16:10
Cv-ketel eruit, warmtepomp erin: is dat nu al nodig? Online lezen | Afmelden Relatienummer: **** 12 november 2018 Oogmeting bij de opticien: Klopt jouw meting altijd?

Twee topics heel knus aan elkaar, ik kan het mailtje niet openen. Een hele tijd geleden had ik er ook zo eentje.
De hele riedel stond op één regel.
Reputatie 7
Badge +7
Beste @M. Vink ,

Even een kleine update van mijn kant: de reden dat de link niet meer in de e-mails staat is omdat deze niet is meegenomen bij de migratie van het oude community platform naar het platform wat we nu hebben.
Ik ben in ieder geval wel in overleg met de ontwikkelaar om te kijken of we de link weer terug kunnen laten komen. Voor nu kun je wel al bovenstaande uitleg gebruiken voor het afmelden van de e-mails.

Met vriendelijke groet,

Monique van de Beek
Reputatie 7
Badge +7
Beste Marja,

Bedankt voor de toelichting. Ik begrijp nu wat je bedoelt.
  • E-mail 1 heb je ontvangen omdat ik in mijn reactie een mention heb gebruikt, zoals deze: @M. Vink .
  • E-mail 2 heb je ontvangen omdat je dit topic volgt. Dit is zoals ik in de vorige reactie aangaf in eerste instantie automatisch zo, wanneer je op een topic gereageerd hebt. Topics die reeds ''gevolgd'' zijn kan je ''ontvolgen'' door te klikken op het sterretje onder het openingstopic, dit ziet er zo uit:

Je kunt overigens ook in je persoonlijke account een lijst vinden met alle topics die je volgt, om zo de meldingen hiervoor uit te schakelen. Klik daarvoor in je profiel op ''Favorieten''.

Betreft de opsommingen toevoegen, dit is gemakkelijk te doen door in de tekstverwerker op 1 van de volgende 2 knoppen te klikken:

Ik hoop dat ik je zo enigszins op weg heb geholpen.
Over het afmelden via e-mail kom ik nog bij je terug.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn, schroom dan vooral niet bij mij of één van mijn collega's aan te kloppen.

Met vriendelijke groet,

Monique
Reputatie 2
Badge +2
Ik bedoel met:

Wat bedoel je precies met dat ik je dit twee keer heb verzocht?

Dat ik per reactie 2 emails krijg met de volgende verschillende teksten:

1. Monique van de Beek heeft jou genoemd in Topics of forum volgen.
Monique van de Beek heeft een reactie geplaatst op het topic: "Topics of forum volgen"

Enfin: dit is in ieder geval ook niet zo'n vriendelijke tekstverwerker. Het lukt me niet om een opsomming te creëren. Dit kost me te veel tijd. Beide mails bevatten dus 1 van de bovenstaande regels.

Ik heb iets in de instellingen aangepast. Echter geen idee of dit hetgeen is dat ik bedoel. Ik wil weten wanneer er een topic is, zodat ik eenmalig kan reageren, als ik daar behoefte aan heb. Hierna kan ik uit mezelf zonodig kijken.

Met vriendelijke groet,

Marja
Reputatie 7
Badge +7
Beste @M. Vink,

Bedankt voor het doorsturen van je e-mail. Wat bedoel je precies met dat ik je dit twee keer heb verzocht?
De reden dat ik je vroeg deze door te sturen is puur zodat ik kan zien om wat voor e-mail het gaat. Indien je alles liever openbaar hebt, mag je natuurlijk ook een print screen van het bericht maken en het hier plaatsen. Hoe dan ook, zal ik hier verder met je in gesprek gaan zodat andere gebruikers inderdaad ook kunnen zien hoe het zit.

Wat betreft het verdwijnen van de link, ik zie hem er ook niet in staan, dus fijn dat je de moeite hebt genomen om ons hierop te attenderen. Voor nu kun je in ieder geval in je je instellingen aanpassen zodat je minder notificaties ontvangt. In eerste instantie zijn de instellingen namelijk zo dat elk topic automatisch wordt toegevoegd aan je favorieten als je eronder reageert. Wanneer anderen actief zijn onder hetzelfde topic ontvang je hier een melding van. Je kunt dit gemakkelijk doen door rechtsboven te klikken op je icoontje en vervolgens op instellingen - > instellingen -> Voeg topic toe aan mijn favorieten als ik reageer en dan op nee.

Ik ga uitzoeken bij de ontwikkelaar waarom de link is verdwenen. Wanneer ik meer weet, kom ik er hier op terug.

Fijne dag!
Reputatie 2
Badge +2
Inmiddels heb ik 2 keer een mail met verzoek van je gehad om de mail door te sturen. Ik heb 1 mail doorgestuurd. Op de mails van jou kon ik ook niets vinden om me af te melden. Het kan zijn dat ik met mijn neus gekeken heb, dat doe ik vaker. Maar dan is het denk ik toch handiger als het voor iedereen wat duidelijker wordt.
Reputatie 7
Badge +7
Dat is vreemd @M. Vink!
Zou je de betreffende e-mail willen doorsturen naar community@consumentenbond.nl willen doorsturen?
Ik kijk er dan graag naar.
Reputatie 2
Badge +2
De vorige keer vond ik inderdaad een link toen ik te veel mail ontving, maar in de huidige mail zie ik geen link. Hoe ziet dit eruit?

Reageer