Consumentenbond.nl
Beantwoord

waar kan ik mijn cookieinstellingen voor deze site verandern? Zodat ik ook filmjes kan kijken!

[h4]Let op![/h4]
Je bent niet akkoord gegaan met ons cookiebeleid. Hierdoor kun je op onze website nu geen video's bekijken. Wil je toch de video bekijken, verwijder dan je cookies en ga akkoord met ons cookiebeleid.
Verwijder je cookies
icon

Beste antwoord door Monique 10 augustus 2018, 13:05

Hoi @G.V. de Nooij,

Je cookies verwijderen doe je in de instellingen van je browser. Voor het gemak kan je hier een uitleg vinden. Laat je ons weten of het gelukt is? Mocht het doorlopen van deze stappen niet helpen, dan kan het probleem inderdaad liggen aan je blocker zoals @A. Deen reeds aangaf.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Filmpjes worden via YouTube gehost. Heeft dat er wellicht mee te maken?
Ja dat weet ik inmiddels ook, maar ook andere sites laten dus YouTube filme zien, denk aan NOS, maar daar heb ik dit probleem dus niet.En juist op dit soort andere sites heb ik cookieinstellingen nog meer beperkt!
Reputatie 7
Sorry maar ik heb het opgegeven mensen met blockers te proberen te helpen vanuit de situatie die het niet doet. Ik heb maar één recept. Haal alles er eerst af zodat dingen gewoon werken en schakel één voor één de blokkades weer in terwijl je telkens controleert of de site blijft werken. De stap die je zette voordat het ophield met werken is het probleem.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi @G.V. de Nooij,

Je cookies verwijderen doe je in de instellingen van je browser. Voor het gemak kan je hier een uitleg vinden. Laat je ons weten of het gelukt is? Mocht het doorlopen van deze stappen niet helpen, dan kan het probleem inderdaad liggen aan je blocker zoals @A. Deen reeds aangaf.
Reputatie 2
Badge +3
Een tijd geleden had ik hetzelfde probleem, zoals G.V. de Nooij beschrijft. Bij mij was het inderdaad de adblocker. Cookie-instellngen hadden daar niet direct iets mee te maken, dus in sommige gevallen is de foutmelding eigenlijk wel verwarrend.
Reputatie 7
Badge +7
Ik begrijp dat de foutmelding verwarrend kan overkomen in dit geval @Silex. Jammer genoeg is het voor een website niet mogelijk om uit te lezen dat het in deze specifieke gevallen om een adblocker gaat.
Heb hetzelfde probleem op mijn Samsung tablet met de laatste Firefox app. Heb cookies verwijderd, de adblocker (adguard) uitgezet en later zelfs verwijderd, browser app opnieuw geïnstalleerd zonder add-ons; helpt allemaal niets, geen filmpjes. Filmpjes van bijv. de Volkskrant site spelen prima in Firefox.
Met Chrome kan ik de filmpjes op de CB site wél afspelen, ook met adblocker overigens.

Iemand die het wel lukt of tips heeft?
Reputatie 7
Badge +7
Heb hetzelfde probleem op mijn Samsung tablet met de laatste Firefox app. Heb cookies verwijderd, de adblocker (adguard) uitgezet en later zelfs verwijderd, browser app opnieuw geïnstalleerd zonder add-ons; helpt allemaal niets, geen filmpjes. Filmpjes van bijv. de Volkskrant site spelen prima in Firefox.
Met Chrome kan ik de filmpjes op de CB site wél afspelen, ook met adblocker overigens.

Iemand die het wel lukt of tips heeft?

We kampen jammer genoeg met een storing waardoor het op dit moment inderdaad niet (altijd) mogelijk is om YouTube video's af te spelen op de Community. Waarschijnlijk heb je met Chrome de cookies al geaccepteerd waardoor het daarmee wel lukt. We zijn in ieder geval hard bezig dit te verhelpen. Ging het om een specifieke video? Ik kan je dan ook een rechtstreekse YouTube link sturen.

Reageer