Consumentenbond.nl

Wat betekenen de sterretjes achter mijn naam?

• 18 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 1738 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7
Onder je naam staat in grijze letters welke status van activiteit je hebt op het forum. Ben je nieuw op het forum, dan heb je de status “Nieuwkomer”. Als je deelname groter wordt met reacties of nieuwe topics, of als je meer likes krijgt, krijg je meer sterretjes bij je status. Heb je al drie sterretjes en blijf je lekker bezig op het forum, dan verandert je status. Bijvoorbeeld naar Actieve deelnemer of naar Super betrokken deelnemer.

6 reacties

Ik zie allemaal sterretjes ...

Over die status-sterreties *** nog maar eens nauwkeuriger nagevraagd ...

Ik begrijp de bedoeling van die sterretjes niet ècht en ècht niet!
Gisterenavond had ik drie sterretjes***, vandaag op klaarlichte dag staat er één sterretje* ...

Wat is nu precies de informatie aan deelnemers met deze sterretjes?

Ik vind het:
a - onduidelijk
b - afleidend
c - zonder meerwaarde m.b.t. de topic/reactie

en ... rekent een robot dit uit of is het allemaal handwerk?
ERGO: Test met mezelf gaan 'liken' en de sterretjes tellen ... voor de lol.
Het lijkt wel alsof je met nogeens jezelf liken, de like er weer afgetrokken wordt?

TEST: IKzelf heb MEzelf hieronder nu tweemaal geliked ... het bewijs:
Reputatie 6
Badge +5
Het boeit me allemaal niet echt. Het viel me alleen op dat er nu een nieuwe deelnemer is verschenen die nog niets heeft ‘gepresteerd’ hier op het forum maar slechts een vraag stelt en meteen al twee sterretjes heeft. Zie dit onderwerp.

Is this the devaluation of The Stars?
Reputatie 7
Badge +7
Ha @F. den Oudsten,

Dat klopt inderdaad. Wanneer je een account aanmaakt ben je een nieuwe deelnemer met één sterretje. Je tweede ster verdien je bij het plaatsen van je eerst reactie. Voor de derde ster zijn er echter meerdere acties vereist. Tevens geldt: hoe hoger de ''rank'', hoe lastiger het wordt om de volgende rank of meerdere sterretjes te bemachtigen. 😉
Reputatie 6
Badge +5
@Monique Goed antwoord. Ik vind je een ster!!
Reputatie 7
Badge +7
⭐⭐⭐
Drie sterren voor jou, Frans!

Reageer