Consumentenbond.nl

Wat zijn badges?

Reputatie 5
Badge +7
Badges laten iets zien over jouw activiteiten als community lid. Als je een badge hebt verdiend, wordt die getoond wanneer iemand op je naam klikt.
Je kunt badges om allerlei redenen verdienen. Bijvoorbeeld omdat je vaak reageert op berichten, iemand helpt met een vraagstuk of omdat je veel likes ontvangt. Benieuwd welke badges je allemaal kunt verdienen? Bekijk ze hier! Succes met badges winnen!

19 reacties

Badge
van mij hoeft die poppe kast niet.en hecht hier geen waarde aan
Reputatie 4
Badge +5
Dag @Natalie Rosien ,
Even een reactie t.a.v. een overzicht qua badges. Via uw pagina even geklikt op: Bekijk ze hier. Ik zou verwachten dat men dan een overzicht krijgt met alle ter beschikking zijnde badges. Na het aanklikken van deze "link", krijg ik een overzicht van reeds toegekende badges t.a.v. bepaalde leden.
Kan je even aangeven hoe ik direct een overzicht zonder koppeling kan inzien en daarbij de telfaktor?
Uiteraard begrijp ik dat hier een formule wordt toegepast.
Misschien toch even een suggestie: Indien ik deze keuzemogelijkheid heb, zou je dan een indicatie aan kunnen geven in hoeverre men deze "verdiend" heeft?
Wat betreft mijn reactie aan @Kampen , Het zou kunnen dat bepaalde leden toch een soort van betrokkenheid ondervinden en daardoor enige motivatie om elkaar behulpzaam te zijn. Na het inloggen heeft men toch enigszins een indicatie welke leden zich betrokken voelen en hun inzet kenbaar maken.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi @GdR,

Scherp opgemerkt! Er lijkt iets veranderd te zijn aan de link in het topic, voorheen bracht deze je namelijk wel naar een topic overzicht. We zullen dit nader uitzoeken.
Bij deze alvast een opsomming van alle te verkrijgen badges.

Badge +5
Ik begrijp die Bekend gezicht niet?
krijg je die wanneer je bij Consumentenbond werkt? 🤔
Reputatie 4
Badge +5
Is er een pagina ter beschikking waarop de te behalen badges weergegeven word?
Mis deze informatie m.b.t. de blauwe zoekbalk.
Reputatie 4
Badge +5
Dag @GdR , mijn collega Monique heeft al eens een opsomming gegeven in dit topic. Je hoeft er nog maar 8 om je verzameling compleet te krijgen 😉. Zonder dollen; ik zal eens informeren wat de stand van zaken thans is mbt het topic-overzicht. Goed dat je ons er nog even aan herinnert!
Reputatie 4
Badge +5
Dag @Wendy van den Elshout ,
Via de "zoekbalk" nogmaals als zoeksleutel badge aangegeven. Heb geen directe connectie gekregen. Echter door nogmaals de te klikken kwam: dit topic in zicht.
Kun je aangeven of er in de toekomst een button of verwijzing (link vanuit dit forum) t.a.v. de "eventuele beschikbare" ruimte extra aangegeven kan worden (rechts)?
Sorry voor mijn beknopte vraagstelling 😊.
PS: moet men via deze reactiepagina het vervolg afwachten of wordt er een algemeen "bericht" geplaatst?
Reputatie 4
Badge +5
Hallo @GdR , ik heb onze berichten even verplaatst naar het topic van mijn collega @Natalie Rosien , zodat alle vragen over badges bij elkaar staan. Volgens mij komt iedereen die nu 'badges' in de zoekbalk invult hier uit. Je suggestie mbt de button of verwijzing heb ik opgenomen op de wensenlijst. De ervaring leert echter wel, dat wensen die veel worden geuit, voorrang hebben op suggesties die een enkele keer genoemd worden 😉. Maar je weet maar nooit...

Fijne dag!
Groeten
Wendy
Reputatie 7
Badge +7
TijsZonderH schreef:

Ik begrijp die Bekend gezicht niet?
krijg je die wanneer je bij Consumentenbond werkt? 🤔

Hoi @TijsZonderH,

Ik zie nu dat ik nog niet op deze reactie gereageerd heb, sorry! De bekend gezicht badge krijg je wanneer je na een tijdje afwezigheid je gezicht weer laat zien op de community. Welke termijn dit is hou ik nog even voor me, maar gezien je een tijdje weg bent geweest ben je wellicht binnenkort een badge rijker. 😉
Reputatie 6
Badge +4
En wat betekenen die sterren achter iemands naam?
Badge +5
F. den Oudsten schreef:

En wat betekenen die sterren achter iemands naam?

Als ik het me goed herriner hoegoed mensen je waarderen.
Hoe meer sterren hoe meer mensen je waarderen (vgm reacties/likes ratio)
Reputatie 6
Badge +4
Oh, is dat zo? Leuk om te weten en hoeveel sterren zijn haalbaar?
Badge +5
F. den Oudsten schreef:

Oh, is dat zo? Leuk om te weten en hoeveel sterren zijn haalbaar?

3 volgens mij
Reputatie 6
Badge +4
OK, nou dan heb ik mijn levensdoel bereikt. Ik bedoel wat is er nu nog hoger haalbaar in het leven dan drie sterren bij de Consumentenbond?
Reputatie 7
F. den Oudsten schreef:

OK, nou dan heb ik mijn levensdoel bereikt. Ik bedoel wat is er nu nog hoger haalbaar in het leven dan drie sterren bij de Consumentenbond?

Vijf, maar alleen als je eigenaar bent van een hotel.
Reputatie 6
Badge +6
Is het niet één ster? Leo heeft er drie en wie hem helpt heeft er twee of een😊. Misschien telt de lengte van je tekst ook mee. Of het gaat om meer of minder leuk zijn en niet om nuttig antwoord?🎠
Badge +5
Handleiding Community
Informatie sterretjes
Blauwe balkje

Ik begrijp je vraag niet goed. Dus mischien vindt je hier je informatie.

Miauw miauw im a cow I say miauw miauw im a cow

'Onder je naam staat in grijze letters welke status van activiteit je hebt op het forum. Ben je nieuw op het forum, dan heb je de status “Nieuwkomer”. Als je deelname groter wordt met reacties of nieuwe topics, of als je meer likes krijgt, krijg je meer sterretjes bij je status. Heb je al drie sterretjes en blijf je lekker bezig op het forum, dan verandert je status. Bijvoorbeeld naar Actieve deelnemer of naar Super betrokken deelnemer.'
(Bron Informatie Sterretjes)
Reputatie 6
Badge +6
Jeuj! Ik heb net de 200 reacties gehaald, ik heb er een badge bij! Feestje🎠🐥🍺🎈
Reputatie 5
Badge +7
@TijsZonderH Je neemt me de woorden uit de mond 😃, dank je wel!

F. den Oudsten schreef:

Het is nauwelijks voor te stellen dat er nog een hoger haalbaar doel is... maarrrr: Je status kan nog van Actieve deelnemer naar Super betrokken deelnemer! 🚀The sky is the limit 😉.

Reageer