Consumentenbond.nl
Beantwoord

Weergave avatar Consumentenbond Community

Reputatie 4
Badge +6
  • Actieve deelnemer
  • 255 reacties
Is het mogelijk om een keuze te maken op b.v. een algemene "plaatje", zodat men enigszins een indicatie krijgt t.a.v. zijn of haar profiel?
Groeten van GdR.
icon

Beste antwoord door Léonz 15 juni 2018, 19:54

Neen, dat ging wel bij de ING.

Hier kan men een afbeelding kiezen naar eigen voorkeur, wat toch veel leuker is?

Als u klikt op uw huidig profielplaatje, ziet u "Mijn Profiel".

Als u daar op klikt komt "Bewerk Profiel", met twee tabbladen. ('Mijn profiel' en 'Instellingen').

Dan ziet u wat u wel en niet kunt aanpassen.

Overigens is het heel eenvoudig om een afbeelding te plukken van het internet.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo GdR,

Kies gewoon een mooi plaatje en kijk of het lukt. (Soms is de afbeelding te groot).
Reputatie 4
Badge +6
Dag @Léonz ,
Leuk dat u een reactie geeft.
Misschien even voor de duidelijkheid: Ik mis even een verwijzing om zelf een plaatje te kunnen plaatsen. Ik begrijp dat men b.v. een fotootje of afbeelding kan selecteren. Men moet zelf deze ter beschikking hebben. Mijn vraag betreft met name de instellingen van het profiel. Dus de mogelijkheid om een algemeen "plaatje" te kunnen selecteren waarbij het geslacht, ouderdom enz. enigszins kenbaar is via een avatar.
Groeten van GdR en wellicht tot ziens.
Neen, dat ging wel bij de ING.

Hier kan men een afbeelding kiezen naar eigen voorkeur, wat toch veel leuker is?

Als u klikt op uw huidig profielplaatje, ziet u "Mijn Profiel".

Als u daar op klikt komt "Bewerk Profiel", met twee tabbladen. ('Mijn profiel' en 'Instellingen').

Dan ziet u wat u wel en niet kunt aanpassen.

Overigens is het heel eenvoudig om een afbeelding te plukken van het internet.
Reputatie 7
Badge +7
Ik denk dat @Léonz het antwoord al wel gegeven heeft, of niet? Kan ik (of een ander) je wellicht nog helpen me uitleggen hoe een plaatje van het internet te plukken valt?

Reageer