Consumentenbond.nl
Beantwoord

Weergave indicatie t.a.v. "volgend"

Reputatie 4
Badge +5
  • Actieve deelnemer
  • 179 reacties
Na "aanklikken" van een gebruiker, wordt er aangegeven of ik deze wil volgen.
Sommige wel of niet. Is het mogelijk dat ik op voorhand deze instelling in zicht krijg?
icon

Beste antwoord door Léonz 13 juli 2018, 09:49

Wat ik nooit begrepen heb: waarom zou je iemand willen volgen?

Bekijk origineel

8 reacties

Wat ik nooit begrepen heb: waarom zou je iemand willen volgen?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi @GdR, wat bedoel je precies met op voorhand inzicht krijgen in deze instelling?
Reputatie 4
Badge +5
Dag @Monique ,
Excuses dat mijn vraag niet helemaal duidelijk was. Dus even ter aanvulling:
In hoeverre moet ik de optie volgen aanklikken? Heeft dit te maken met op dat moment het onderwerp of geldt dit in het algemeen t.a.v. een lid. Op dit moment zie ik bij mezelf deze keuze weergegeven. Bij @Léonz echter niet. Bewuste keuze?
De keuze Share (delen?) is mij ook nog niet helemaal duidelijk wat deze precies inhoud. Via de zoekbalk als "sleutel" ingevoerd. Helaas geen directe aanwijzing(en) gekregen.
Om te voorkomen dat ik telkens door blijf "zeuren", zal ik geen verder vragen en/of opmerkingen meer sturen en even een pas op de plaats doen. Ook t.a.v. @Niels
Succes met de voortgang van dit forum 😉.
Reputatie 6
Badge +6
@GdR : Vragen zijn altijd van harte welkom. Als het gaat om het 'volgen' van een lid, dan volg je echt een gebruiker. Als hij/zij een bericht post, dan ontvang je ook een notificatie.

Je kan ook een topic volgen of een forumcategorie als favoriet instellen. Je krijgt dan altijd een notificatie als er nieuw bericht wordt geplaatst in een topic of wanneer gebruikers nieuwe topics starten binnen een specifieke categorie.
Reputatie 7
Badge +7
GdR schreef:

De keuze Share (delen?) is mij ook nog niet helemaal duidelijk wat deze precies inhoud. Via de zoekbalk als "sleutel" ingevoerd. Helaas geen directe aanwijzing(en) gekregen.
Om te voorkomen dat ik telkens door blijf "zeuren", zal ik geen verder vragen en/of opmerkingen meer sturen en even een pas op de plaats doen. Ook t.a.v. @Niels
Succes met de voortgang van dit forum 😉.

De optie 'Share' maakt het mogelijk om een topic te delen op andere kanalen, zoals LinkedIn en Google+. Wat betreft je vragen: zoals Niels al aangaf zijn ze altijd van harte welkom. Mocht je het prettiger vinden, dan mag je ze ook stellen door ons een e-mail te sturen: community@consumentenbond.nl.

Hopelijk tot snel!
Reputatie 4
Badge +5
Hartelijk dank voor jullie reacties ☺.
Even t.a.v. @Monique :
Via jouw (of uw) reactie geef je aan dat de optie "Share" de mogelijkheid biedt, om een link te plaatsen.
Men zou verwachten dat deze dan blauw gekleurd is. Je geeft als algemene pagina aan: community@consumentenbond.nl
Helaas dus geen verwijzing via een selectie. Indien men een "link" heeft aangegeven, is er een controle op de "betrouwbaarheid"?
Ik zal verder niet blijven "zeuren" 😑.
Alhoewel je toch even aangeeft dat je laatste zinnetje: Hopelijk tot snel! mijn reacties eventueel bijdragen kunnen leveren 😉.
Reputatie 4
Badge +5
[quote user="Léonz"]Wat ik nooit begrepen heb: waarom zou je iemand willen volgen?
Dag @Léonz ,
Vraagje t.a.v. het beste antwoord: Is nog steeds niet duidelijk in hoeverre deze toegekend kan worden 🤔.
Volgens mij bestaat het beste antwoord niet.
Leuk dat je af en toe een response geeft.
Succes en bedankt voor het aangeven van reacties.
PS; Bedankt voor je "like" 🙂
Reputatie 7
Ik volg wel een paar topics maar geen personen, ik ben niet zo dol op stalken. Bivendien zie je in de index aan de avatars ook wie er reageert.

Op de site "goeievraag" zie je ook altijd wat het beste antwoord wordt gevonden.
Als een vraag hoeveel is 5x5 wordt beantwoord met 25 ipv 10 is de eerste het beste antwoord maar als iemand bijv. vraagt hoe je een tabel maakt in Word zijn er meer mogelijkheden, als er twee worden gegeven zijn er twee beste antwoorden maar als er meer mensen ongeveer tegelijkertijd met het goede antwoord komen kunnen het er ook vier of vijf zijn.
confused?

Reageer