Consumentenbond.nl
Beantwoord

Algemene Voorwaarden Halfords

Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Titel: "Dagelijkse krant niet meer voor iedereen weggelegd".
Mooi!

Maar, de bovenstaande reacties verplaatsen? Of dat nu zo'n goed idee is?
Waarom niet? Strikt gezien zou het zelfs moeten, de reacties zijn namelijk off-topic. Corrigeer me trouwens als Halfords tegenwoordig kranten drukt, in dat geval is het natuurlijk helemaal prima. 😉
Hallo Monique,

Het onderwerp „krant“ kwam geheel toevallig bovendrijven. Wat er daarna over gezegd werd, zie ik vooral als een uitwisseling van gezelligheden.

En nu wil jij er een maatschappelijk relevant discussie-onderwerp van maken.

Als ik dat geweten had, had ik mij wellicht anders geuit.

Zoiets bedoel ik.
Reputatie 7
't Is wel een pakkende titel Léonz.
Reputatie 7
[quote=Monique]Titel: "Dagelijkse krant niet meer voor iedereen weggelegd".
Mooi!

[quote user="Léonz"]Maar, de bovenstaande reacties verplaatsen? Of dat nu zo'n goed idee is?
Waarom niet? Strikt gezien zou het zelfs moeten, de reacties zijn namelijk off-topic. Corrigeer me trouwens als Halfords tegenwoordig kranten drukt, in dat geval is het natuurlijk helemaal prima. 😉

Volgens mij drukken ze nog wel eens een reclameblaadje, een krant zou ik het niet noemen.
Reputatie 7
Van de krantenprijs is geen hoogte te krijgen, ze strooien met proefabonnememten alsof het een zak confetti is. Ik dacht dat een gewoon abo ergens rond & 90 per kwartaal is.
De Trouw kost €380,95 per jaar, €107,95 per kwartaal.

Voor het internet betaal ik €312 per jaar.

Toch is dit internet feitelijk de boosdoener: zonder internet gaat vrijwel niet meer, en internet en krant samen zou voor mij en mijn lotgenoten (de "laagstbetaalden") veel te duur worden.
Reputatie 7
Voorheen kon je nagenoeg alle hoofdartikelen lezen in de Internet edities maar ik denk dat dat toch teveel abonnees kostte en dat je daarom moet betalen wanneer je tien artiikelen interessant vindt in plaats van het gratis aangeboden aantal, dat aantal varieert per krant. Als je terwijl je bladert per ongeluk een artikel aanklikt waar je helemaal geen belangstelling voor hebt mis je net dat artikel waar je naar zocht. NRC geeft maar héél weinig weg.

Reageer