Consumentenbond.nl
Vraag

Belachelijke onbeschofte tomtom klanten "service"

• 9 januari 2021
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

Ik kocht een nieuwe auto met daarin een Tomtom Carminat navigatiesysteem.
Wauw, ook live info kan met flitsers en al dus meteen een abonnement afgesloten.
Uhm
werkt niet...
Wat blijkt de vorige eigenaar gebruikte dit niet en tomtom heeft de simkaart van mijn auto uitgezet.
Zet hem dan alsjeblieft weer aan vraag ik.
Nee kan niet zeggen ze.
Euhm... dan kan wel degelijk zeg ik.
Nee kan niet blijven ze beweren.
Goh, in het buitenland kan tomtom dat wel en overigens kan een simkaart altijd worden aangezet als je de IMEI weet.
Een uurtje googelen leert dat ze systematisch dit verrekken, mensen in de UK kunnen echter met 1 telefoontje dit WEL voor elkaar krijgen.
Tomtom niet.
Een auto van 15000 euro met daarin een half werkende tomtom en dat puur omdat ze TE BEROERD zijn.
Op slechte reviews reageren ze met een link naar hun klantenservice (het woord alleen al zou voor ze moeten worden verboden)
In een cirkeltje rond en niemand die je wil helpen.
Facebook medewerkers die standaard antwoordjes geven ipv te helpen.
Telefonisch onbereikbaar.
Om te KOTSEN

4 reacties

Heel vervelend en alle reden de juiste kanalen te zoeken om te kijken of daar wat aan te doen valt maar de medewerkers die u beschrijft doen niet onbeschoft maar doen gewoon hun werk. U klinkt zelf echter juist heel boos en uitermate aanmatigend en ik vraag me af hoe beschoft u zelf gebleven bent?

Heel vervelend en alle reden de juiste kanalen te zoeken om te kijken of daar wat aan te doen valt maar de medewerkers die u beschrijft doen niet onbeschoft maar doen gewoon hun werk. U klinkt zelf echter juist heel boos en uitermate aanmatigend en ik vraag me af hoe beschoft u zelf gebleven bent?

Ik ben zelfs bijzonder vriendelijk gebleven maar er werd werkelijk geen enkele moeite gedaan om dit probleem op te lossen.

Ik vind uw reactie eigenlijk verregaand onbehoorlijk met uw aannames.
Wellicht dat u niet op een forum als dit zou moeten posten.
Temeer daar u geen enkele inhoudelijke bijdrage levert.

Ik ben nu al dagen op zoek naar hulp voor mijn tomtom go die geen life traffic geeft. Moeilijk vindbare hulp en dan standaard antwoorden die niet kloppen. Ik stuur foto's. Telkens nu snel antwoord, maar ik kom totaal niet verder. Apparaat is van juli 2020. Iemand een idee hoe ik wel goede hulp krijg ?

@Brocken43 kunt u geen beroep doen op garantie bij uw verkoper?

Reageer