Belachelijke onbeschofte tomtom klanten "service"
Heel vervelend en alle reden de juiste kanalen te zoeken om te kijken of daar wat aan te doen valt maar de medewerkers die u beschrijft doen niet onbeschoft maar doen gewoon hun werk. U klinkt zelf echter juist heel boos en uitermate aanmatigend en ik vraag me af hoe beschoft u zelf gebleven bent?
Heel vervelend en alle reden de juiste kanalen te zoeken om te kijken of daar wat aan te doen valt maar de medewerkers die u beschrijft doen niet onbeschoft maar doen gewoon hun werk. U klinkt zelf echter juist heel boos en uitermate aanmatigend en ik vraag me af hoe beschoft u zelf gebleven bent?
Ik ben zelfs bijzonder vriendelijk gebleven maar er werd werkelijk geen enkele moeite gedaan om dit probleem op te lossen.
Ik vind uw reactie eigenlijk verregaand onbehoorlijk met uw aannames.
Wellicht dat u niet op een forum als dit zou moeten posten.
Temeer daar u geen enkele inhoudelijke bijdrage levert.
Ik ben nu al dagen op zoek naar hulp voor mijn tomtom go die geen life traffic geeft. Moeilijk vindbare hulp en dan standaard antwoorden die niet kloppen. Ik stuur foto's. Telkens nu snel antwoord, maar ik kom totaal niet verder. Apparaat is van juli 2020. Iemand een idee hoe ik wel goede hulp krijg ?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.