Consumentenbond.nl

Belvilla annuleert zonder reden 4 dagen voor aankomst huisje

• 23 juni 2020
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Belvilla cancelt zonder opgaaf van reden een booking van ons vakantiehuis zonder opgaaf van redenen. Zij beloven een voucher terwijl in ieder geval volledige refund gegeven zou moeten worden. Zij zijn onbereikbaar per telefoon. Na de canceling staat hetzelfde huisje met dezelfde data weer op de site te huur. Ik huur het weer en krijg de booking bevestiging. Nu heb ik twee keer betaald en vraag me af of ik mijn geld van de eerste booking terug krijg. Dit is een onbetrouwbare frauduleuze organisatie. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

die eerste betaling moeten ze natuurlijk gewoon terugstorten. Maar toch even de vraag, als je het een frauduleuze club vindt, en je geen contact krijgt, en nog geen geld terug, waarom boek je dan weer opnieuw bij ze en betaal je ze….?!

Goede vraag .. ik boek weer omdat ik anders geen vakantie heb. Er zijn op korte termijn weinig alternatieven dan dit huisje waar ik trouwens mijn zinnen op had gezet. 

Reputatie 7
Badge +6

Uiteraard moet het geld van de eerste boeking terugkomen en een voucher mag je weigeren . Helaas blijkt dat in de praktijk meestal zo niet te werken . Bij een bedrijf dat dergelijke spelletjes speelt , had ik NOOIT  nogmaals geboekt. Snap niet dat ze dit doen tenzij ze op deze manier extra geld willen binnen harken door zo veel mogelijk vouchers uit te geven . Dat zou echt een smerige manier van zaken doen zijn . Reken er dan maar op dat je dat eerste geld voorlopig niet terug ziet. 

Reageer