Ben jij klaar voor de sportzomer?

Ben jij klaar voor de sportzomer?
Badge +8
  • Moderator
  • 2044 reacties

Het EK is begonnen! En ook de Tour de France en de Olympische Spelen staan deze zomer op het programma.

Winkels spelen handig in op deze Sportzomer. De aanbiedingen en slimme deals vliegen je om de oren. Maar hoe weet je of deze deals top of juist nep zijn? Meld je aan voor onze Beste Deal Alert. Zo ontvang je wekelijks de beste aanbiedingen in je mailbox.

Waar kijk jij naar uit deze sportzomer? Praat mee!

10 reacties

Ik kijk uit naar het einde.
Dit gedoe neemt ziekelijke vormen aan.

Ik zag ook oranje toiletpapier.
Kun je je kont afvegen met Oranje.

Sport uitzendingen roepen een enorm gevoel van walging bij mij op.

Reputatie 7
Badge +6

Ik vind het een massale soort gekte waar ik niet aan mee doe. Maar ach , voor mensen die er plezier aan beleven vind ik ik het prima . Minder prima vind ik de diverse uitwassen waar het mee gepaard gaat .

Badge

Ik vind het juist wel heel leuk, vooral in deze tijden. Hebben we toch weer het gevoel dat we 1 zijn! De winkels spelen daar inderdaad slim op in, maar ik geef ze geen ongelijk! :smiley:

Ik kijk graag sport en geniet er ook van. Ik blijf er echter niet voor thuis. De commercials vind ik irritant, maar geeft mij de gelegenheid om koffie te zetten of een koud biertje te halen.

Reputatie 2
Badge +2

Waar kijk jij naar uit deze sportzomer? Praat mee!

Gaat dit alleen over sport op de tv of ook over zelf sporten?

Badge +5

@Tourist7  Je mag hier alles delen over waar jij naar uitkijkt binnen de sportzomer. Of dit nou gaat over de komende Oranje wedstrijden :soccer: , de Tour de France :bicyclist_tone5::bicyclist::bicyclist_tone2: of over de sport die je eindelijk weer kunt beoefenen :swimmer_tone1: : Dit mag allemaal :blush:

Waar ik naar uit kijk? Dat ik en met mij vele anderen weer iedere zondag 2 X naar de kerk kunnen en niet meer steeds via internet de diensten hoeven te volgen!

Dat ze snel mogelijk verliezen , dan zijn wij eindelijkverlost van die stompzinnige oranje reclames

@H. Oosterloo 
Ook weer gelukt.

Reputatie 7
Badge +7

Het is over het algemeen met sporten en wat nu na de lock down weer begint: dat "the winner takes its all ….. the loser standing small (or has to fall) De hele gekte zwakt af als er verloren wordt. Het EK Voetal zal door de 2-0 nederlaag wel weer verstommen. Ik hou me ver van die overdreven enthousiasme, een gekte die komt en net zo snel weer voorbij gaat.

Reageer