Claim vergoeding na vertraging Vueling

• 24 June 2022
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Ben je opzoek naar een vliegtuigmaatschappij die 5 uur vertraging biedt, chagrijnig personeel heeft en tijdens het wachten in het snikhete vliegtuig niets aanbiedt?

Boek dan snel een vlucht bij Vueling de meest flutte vliegtuigmaatschappij van de wereld! Die daarbij ook nog eens heel leuk verkondigen een super goede klantenservice te hebben terwijl je na 30 minuten wachten en je de Engelse taal hebt gekozen gewoon keihard door een Portugees persoon de hoorn erop wordt opgegooid. Eindresultaat zijn nog steeds geen steek verder en nog steeds wachtende op de hulp waar ik gewoon keihard recht op heb. Op geen enkele manier is contact te krijgen met die maatschappij waardoor je als consument gewoon zwaar teleurgesteld achter blijft.

Dus Vueling super goed bezig! Ik vlieg niet meer met jullie en aangezien ik meerdere slechtere berichten over jullie heb gehoord en gelezen ben ik benieuwd hoe lang jullie nog mee kunnen draaien tussen alle vliegmaatschappijen.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee dus denk goed na voordat je bij deze maatschappij een boeking maakt. Ik heb ergens nog steeds een sprankeltje hoop dat ze vooralsnog met een passende oplossing gaan komen maar de moed zakt me ondertussen in de schoenen.

Dus als iemand tips heeft? Hoe ik wel mijn geld kan krijgen zonder dat ik heel veel moet inleveren? Ik hoor het graag!

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Ik vlieg meerdere keren per jaar met Vueling, werkelijk nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Ze zijn prijsvechters en dan weet je dat de klantenservice maar een heel klein deel van de organisatie mag zijn met weinig personeel.

Maar in ruil daarvoor vlieg je voordeliger, dat is dus een afweging.

Herkenbaar. Ik ben een koffer kwijt en  continu wordt je doorgeleid naar hun website die je uiteindelijk weer door leidt naar dezelfde website :-).

Reageer