Consumentenbond.nl

ervaring met E-bikes Amslod en Stella

• 11 februari 2018
  • 7 reacties
  • 15929 Bekeken

Wil een E-bike kopen waar ook zonder steun op gefietst kan worden en die betaalbaar is. Graag uw ervaring met Amslod en Stella.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik zou zeggen, bekijk de testresultaten van de Consumentenbond. Een bepaald type Stella heeft het predicaat 'beste koop ' . Dat betekent goede prijs/kwaliteit verhouding. De beste uit de test zijn twee tot drie keer zo duur. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik het testverslag voor niet-leden hier neer ga zetten.
Reputatie 7
Badge +7
Inderdaad @E.T. Wiersum, we hebben een hoop geschreven over elektrische fietsen.
@A. Hilgeman, je kunt de resultaten en publicaties hier vinden.
Overigens viel het mij op dat je wel lid bent, maar zie ik dat je online account nog niet gekoppeld is aan je lidmaatschap waardoor je de testresultaten niet in kunt zien.
Indien dit inderdaad het geval is hoor ik het graag, zodat ik voor je kan zorgen dat je dadelijk wel optimaal gebruik kunt maken van je lidmaatschap. 🙂
Reputatie 7
Badge +7
@A. Hilgeman, is het inmiddels gelukt met de aankoop van een E-bike?
Ik heb overigens geen reactie meer gekregen op onderstaande, is alles al geoptimaliseerd of kan ik dit nog in orde maken voor je?

Inderdaad @E.T. Wiersum, we hebben een hoop geschreven over elektrische fietsen.
@A. Hilgeman, je kunt de resultaten en publicaties hier vinden.
Overigens viel het mij op dat je wel lid bent, maar zie ik dat je online account nog niet gekoppeld is aan je lidmaatschap waardoor je de testresultaten niet in kunt zien.
Indien dit inderdaad het geval is hoor ik het graag, zodat ik voor je kan zorgen dat je dadelijk wel optimaal gebruik kunt maken van je lidmaatschap. 🙂
Reputatie 4
Badge +4
Wat zijn de ervaringen met het onderhoud dat door deze bedrijven wordt gegeven ? Dat ze kunnen verkopen geloof ik wel maar hoe lang duurt het inplannen en hoe wordt het uitgevoerd?
Mijn ervaring met mijn ebike, gekocht bij de dealer hier in de wijk, is dat ik regelmatig terug moet, zeker in het begin voor allerlei afstellingen en technische gebruikersvragen.
Maar wat als je een klus moet plannen bij Amslod/Stella etc .
Volgens mijn buurman duurt het een paar weken voordat Stella bij je voor de deur staat...

Wij hebben zeer slechte ervaring met Amslot.

Kopen 2 nieuwe fietsen in 2019. 

Van een van de fietsen ging de accu kapot.

Nu wachten we al 6 weken op een accu maar na diverse telefoontjes

nog steeds géén accu. Op accu.nl kun je er net zo een kopen en de volgende dag in huis hebben

Reputatie 4
Badge +4

Dat is flink balen ! 

Vorig jaar zomer heb ik een nieuwe Pegasus e-bike bij de Fietsvoordeelshop in Amersfoort gekocht.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de fiets: geen klachten.

Voor een enkele instelling ben ik nog terug geweest en ben daar fijn geholpen. 

Ik zou niemand een Stella aanbevelen. Beloftes verkoper blijken gebakken lucht. Aangeschafte fiets voldoet totaal niet aan verwachtingen en bij klachten geeft niemand thuis. Probeer nu al drie maanden lang (via website, email en telefoon) iemand van Stella te spreken te krijgen, maar dat lukt niet. Echt waardeloos!

Reageer