Consumentenbond.nl

Ervaring met service na aankoop Flyer of Koga elektrische fiets?

• Nieuwe deelnemer
  • 0 reacties
Iemand ervaring met de service na verkoop van Flyer en Koga ?

1 reactie

Reputatie 1
Badge +2
Ik heb een Koga RoadRunner 2006 welke, sindsdien, al die jaren probleemloos werkt. Gekocht bij Rijwielpaleis Bilthoven. De service en aflevering toendertijd.. TOP notch.. Nooit aanspraak hoeven te doen op garantie o.i.d. (ook omdat de fiets zo goed was afgesteld en regulier de beurtjes kreeg).

Nu had ik de wens om voor onderweg, in trein, of op vakantie in auto, een Koga Adaptor aan te schaffen. Een praktische vouwbare fiets, met gates riem en Nexus versnellingsnaaf. En een Koga. Dus je denkt kwaliteit. Gekocht bij Hans Struijk.

Nou ik had het geweten. Vanaf dag 1 knapte de versnellingskabel en moest ik terug naar de fietszaak. Werd onder garantie vervangen. Paar dagen later..zelfde probleem. Weer week later ... hetzelfde. Hans Struijk deed werkelijk alles wat ze konden maar besloten om de fiets terug naar Koga te sturen voor reparatie. ik kreeg een leenfiets. 3 maanden later (!!!) kwam de "gerepareerde"fiets terug. Met een mega kras over het zwarte gepoedercoate stuur. Het probleem zou opgelost zijn.. Niet dus, ik reed bij de fietszaak weg en wat denk je... weer die verdomde kabel.
Linea recta terug naar Hans Struijk en die betaalden zonder morren per direct aanschafsgeld terug.

Alle lof voor de fietszaak Hans Struijk..maar nominatie schijtlijster trofee voor KOGA zelf.

Met mijn Flyer heb ik nochtans geen problemen.. Heb de fiets een jaar ongeveer.

Reageer