Consumentenbond.nl
Vraag

Gate1.nl geeft niet thuis

• 2 mei 2020
  • 6 reacties
  • 540 Bekeken

Hoi,

Heeft iemand ervaring met Gate1, en wellicht een manier om ze te contacten (behalve het standaard-formulier op hun site, want daarop reageert men niet)?

ik heb tickets naar Vietnam gekocht in november, reisdatum eind juni, maar er zijn momenteel niet eens visa te koop voor Vietnam, en de vliegmaatschappij Cathay Pacific heeft reeds aangegeven dat de reis volledig en kosteloos te annuleren is.

echter, dat moet via Gate1.

Geen reactie van hen, maar hopelijk heeft iemand een goeie tip?

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Brief sturen / langsgaan 

TIX.nl B.V. | Tix | Gate1 | Flighttix

Ceresstraat 15 A2  4811CA  Breda

Kvk 50031600

https://www.linkedin.com/company/tix-nl/people/

@Gebruiker1588446067  

Goedemorgen, 

Wij hebben hetzelfde probleem met gate1. Bent u al iets opgeschoten?

mvg

Hoi, inmiddels van Tix bericht gehad dat de tickets inmiddels zijn geannuleerd. Ik kreeg een voucher, maar na verzoek om restitutie is dat nu ook beloofd binnen 10 dagen.

Eindelijk.

Hoi, goed om te horen!Heb je daarvoor nog wat anders gedaan behalve het contactformulier ingevuld?

Initieel contactformulier, en daar kwam een mail op. Op die mail geantwoord dat ik restitutie wilde. Daar kwam weer een mail op terug van Gate1

Dit was de mail:

Bedankt voor je e-mail. 

Ik heb je boeking met TripID …….. nagekeken en zie dat er voor jouw boeking een voucher is uitgegeven voor het bedrag wat de luchtvaartmaatschappij heeft gerestitueerd. Uit je e-mail verneem ik spijtig genoeg dat je niet akkoord gaat met deze voucher. 

Wij zullen de voucher daarom de-activeren en het voucherbedrag omzetten in een terugbetaling. We streven ernaar deze binnen 10 werkdagen te verwerken. Het zal worden terugbetaald op de betaalmethode welke gebruikt is tijdens het maken van de boeking. 

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Best Regards / Vriendelijke groet / Mit freundlichen Grüßen,

Chloe

Travel Consultant

(Tix, Gate1, Flighttix)

Reageer