Consumentenbond.nl

Iemand ervaring met www.huurautoverzekering.com

• 13 februari 2020
  • 3 reacties
  • 408 Bekeken

Hoi!

Een vraagje;

Als we op vakantie gaan, huren we meestal een auto via Sunnycars, zodat alles gedekt en verzekerd is. Hier zijn we altijd zeer tevreden over.

We gaan nu naar Bosnië en daar heeft Sunnycars niet zo'n goede aanbieding omdat ze daar maar met 1 verhuurder samenwerken. Ik ben gaan googelen en kwam toen www.huurautoverzekering.com tegen. We kunnen dan bij een lokale verhuurder een (goedkope) auto huren en de rest afdekken met www.huurautoverzekering.com.  Een jaar lang verzekerd voor 75 euro per jaar. 

Ik ben erg benieuwd wat de ervaringen zijn met dit bedrijf? Ik kan namelijk niet echt veel reviews vinden op internet. 

Op www.consumentenbond.nl/autoverzekering/huurautoverzekering.com staan ze vermeld, maar geen reviews.

Ik hoor graag ervaringen over www.huurautoverzekering.com

Groetjes, Kim

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb diverse jaren deze verzekeringen gekocht maar nog nooit een claim ingediend. Ik heb er wel vertrouwen in. lees de voorwaarde goed door.. Je moet wel minimale zorg hebben voor de huur auto en foto's maken bij ophalen en afleveren. 

Reputatie 7
Badge +7

Auto huren in het buitenland is meestal niet zo simpel als gezegd wordt. Er zitten veel haken en ogen aan. Wij hebben ook vaak een auto gehuurd, maar daar waar het germeden kon worden, dat ook gedaan, want er zitten altijd vele addertjes onder het gras. Maar dat zal u zelf ook wel weten, en huur daarom meestal via of met een verzekering van Sunnycars.

Ik weet wel, dat het een goede maatschappij is, maar reviews ken ik er ook niet van. Wellicht zijn die nog te vinden, maar dat wordt zoeken. Tips zijn te kijken bij de CB, dat hebt u al gedaan, dan bij de ANWB, diverse verzekering vergelijkingssites, Sixt, Europcar, MAX vakantieman, Independer tips autohuur buitenland  e.d. Veel succes verder, groet Leo.

Reputatie 1
Badge +2

Huurautoverzekering is de tussenpersoon van de tussenpersoon.
In autohuur wereld is dat niet zo bijzonder. 
99% van het gedoe met autohuur in het buitenland komt doordat klanten niet rechtstreeks bij de autoverhuurder zelf boeken.
Bij de tussenpersoon of diens tussenpersoon  ;en dan maar verwachten dat voorwaarden ook daadwerkelijk kloppen,…
In dit geval kom je via tussenpersoon Halo terecht bij verzekeraar Zurich.
Je polis is direct van Zurich  afkomstig.
Da’ s wel vertrouwd….
Ik heb de polis al jaren voor mijn europeese autohuur.
In mijn directe familie ken ik een geval van schadeafhandeling .
Dat loopt niet via de tussenpersoon van de tussenpersoon maar via Zurich zelf.
De genoemde schadeafhandeling was in no time afgehandeld.

Halo” is een geregistreerde merknaam van Halo Insurance Services Limited. De verzekering wordt beheerd door Halo Insurance Services
Limited voor Zurich Insurance plc. Geregistreerd in Engeland No. 6929208 op adres: Suite 1, 56 Gloucester Road, Londen SW7 4UBFCA Reg.
number 504629.

Kom ik nog even terug op autohuur.
Laat die tussenpersonen links liggen…

Zoek een beetje naar kortingscodes voor autohuur
Wellicht van je creditcard of van de ANWB .
Heb je je gewenste auto en verhuurder gevonden ?
Wordt dan lid van het loyalty programma van dit bedrijf.
Sneller upgrades, puntensparen voor een volgende huur,.
Boek direct bij een autoverhuurbedrijf met gebruikmaking van je creditcard, en alleen maar je creditcard.
Zo huur je op een manier waarop je het stuur in handen houd 

Reageer