Consumentenbond.nl

KLM vouchers vliegtickets nog steeds niet gekregen

• 24 februari 2021
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Voor onze door Corona geannuleerde klm-vluchten van begin juli 2020 hebben wij nog steeds niet alle vouchers gekregen.

We hebben nu een paar vouchers gekregen voor stoelen met extra beenruimte en onze koffers. Maar de kosten van de vliegtickets hebben we nog steeds niet gekregen. klm zegt dat ze die kosten aan ons heeft uitbetaald maar dat is natuurlijk niet waar.

KLM is alleen te benaderen via whatsapp en vraagt telkens nog even geduld te hebben

Hoe kunnen we deze kosten terugkrijgen?

5 reacties

Ik zou toch de KLM maar appen en aangeven dat er blijkbaar een misverstand is waarbij zij zeggen het geld overgemaakt te hebben en u niets ontvangen heeft en dat wekelijk herhalen. Als u het echt zat bent is de volgende stap de aangetekende brief.

Reputatie 2
Badge +3

Ik zou toch de KLM maar appen en aangeven dat er blijkbaar een misverstand is waarbij zij zeggen het geld overgemaakt te hebben en u niets ontvangen heeft….

Tenzij de tickets niet rechtstreeks bij AirFrance-KLM zijn geboekt maar via een derde partij.
Want dan is het geld daarheen overgemaakt 

Ik zou toch de KLM maar appen en aangeven dat er blijkbaar een misverstand is waarbij zij zeggen het geld overgemaakt te hebben en u niets ontvangen heeft….

Tenzij de tickets niet rechtstreeks bij AirFrance-KLM zijn geboekt maar via een derde partij.
Want dan is het geld daarheen overgemaakt 

Dan moet TS  “KLM zegt dat ze die kosten aan ons heeft uitbetaald” dus ook verkeerd begrepen hebben. De hele interactie zo bezien denk ik dat u gelijk heeft.

Badge +8

Hi @Gerrit Hendriks, wat een vervelende situatie. Ik zie dat we op onze website ook nog verwijzen naar deze pagina van KLM waar je een refund kunt aanvragen. Je zou je ervaring ook nog kunnen delen via ons Meldpunt.

Als je lid bent van de Consumentenbond met een Volledig & Vertrouwd of Geld & Recht abonnement kun je ook altijd even contact opnemen met mijn collega's van Advisering. Je bereikt hen op werkdagen (tussen 8.30 en 18 uur) telefonisch via 070 445 45 45.

Dank voor de reacties!

Reageer