Consumentenbond.nl

Problemen met reparatie Stella fietsen

  • 20 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 470 Bekeken

Hen 2 fietsen gekocht met verzekering van King.
In het buitenland ongeluk gekregen en meteen gemeld bij King.
Op 24 Juni de fietsen ingeleverd bij Stella in Best.
Fietsen staan nu bijna 2 maanden in Nunspeet ter reparatie
En na vele telefoontjes zijn ze er nog steeds druk mee bezig.
Mmisschien krijgen we de fietsen nog wel eens ooit terug..
Gtootste klachten


Nog niet in reparatie omdat King nog niet betaald heeft,
King al na 2 dagen geld naar Stella overgemaakt heeft.
Batterijen worden vervangen,terwijl ze bij het ongeval
Niet op de fietsen zaten.
Wij worden niet op de hoogte gehouden, en moeten
Altijd zelf bellen

Cconclusie, Stella groeit te snel,serviceapparaat te klein
En liegen maakt jullie bedrijf kapot.

2 reacties

Badge +8
Wat ontzettend vervelend @Gebruiker1566293006. Je zou deze klacht ook op Klachtenkompas kunnen plaatsen. Hopelijk komen jullie samen tot een oplossing!
Reputatie 2
Badge +3
@Gebruiker1566293006 als de fietsen ook een harde klap hebben gekregen, laat ze dan de fiets ook opmeten op afwijkingen. Wanneer een aluminium frame een tik heeft gekregen en licht scheef staat kan deze in de toekomst mogelijk alsnog scheuren.

Laat de uitkomst ook op de nota zetten zodat toekomstige garantie niet teniet wordt gedaan.

Veel succes met de afwikkeling! En helaas staat jouw ervaring bij dit bedrijf niet op zichzelf.

Reageer