problemen met yellowbrick na introductie nieuwe app

• 22 June 2022
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Ik heb problemen met transacties van yellowbrick die niet goed gelopen zijn. Yellowbrick reageert niet op mijn emails ( anders dan dat de response langer duurt dan ik gewend ben) en is telefonisch ook niet bereikbaar. Wel krijg ik dreigende betalingsherinneringen. Heb nu maar betaald om ervan af te wezen. Mijn app zou drie dagen na betaling weer voor gebruik moeten zijn vrijgegeven, maar helaas…..

dit speelt zich af na introductie van de nieuwe app begin April. Ik vind dit schandalig en vraag mij af bij hoeveel gebruikers problemen zijn gerezen waar Yellowbrick zich aan onttrekt.

3 reacties

Reputatie 5

U bent niet de enige als ik de reacties op trustpilot mag geloven.

https://nl.trustpilot.com/review/yellowbrick.nl

Ik begrijp dat u nu alles  uit frustratie  betaald heeft dan zou ik zeggen wegwezen daar.

Er zijn  voldoende andere aanbieders.

Is ook zo. (Ik heb ook nog een onterechte bekeuring staan), maar het kan niet anders dan dat het probleem veel algemener is. Ik lees daarover en de bereikbaarheid bij yellowbrick wijst daar ook op. Dat maakt het voor mij interessant voor de Consumentenbond 

Ik heb exact dezelfde problemen met Yellowbrick. Ze hebben mij incorrect gefactureerd. Ik heb daarop in juni een klacht over ingediend met verzoek te corrigeren. Ze reageren nergens op. Heb daarna aangegeven dat ik het volgende factuurbedrag zal storneren en dat ik mijn abonnement opzeg. Ook daar reageren ze alleen op met dreigende betalingsherinneringen. Ik reageer op alle mails maar Yellowbrick reageert nergens op. 
Ben inmiddels naar Park Mobile overgestapt en ik ben niet van plan iets nog te betalen. Ben jarenlang een trouwe klant geweest maar dit is geen service!

Reageer