Ik schijf dit voor mijn schoonmoeder een vrouw van 76 jaar die zelf geen computer of smartphone heeft.
Op 2 mei zou ze op reis gaan naar Turkije logischerwijs is deze vlucht geannuleerd door Corendon ivm Corona virus.
Helaas is zij ook ziek geworden in de aanloop naar 2 Mei en inmiddels is duidelijk dat ze de vreselijke ziekte heeft alvleesklierkanker!
Ik heb de klantenservice van Corendon voor haar gebeld omdat ik ook de tickets voor haar had geboekt.
De voucher die inmiddels was opgedrongen want zo is het gewoon keus heb je niet,heeft zij niets aan natuurlijk.
De dame in kwestie kon niets voor ons betekenen geld terug was niet mogelijk.Ik vroeg haar of ze wel had begrepen wat de situatie was. Ze zei schrijf een e-mail naar de klantenservice en leg uw verhaal uit dan komt het wel goed.
Nou dat heb ik gedaan natuurlijk maar verder als sterkte met de situatie gaan ze niet!
Dit is echt te schandalig voor woorden,een ernstig zieke vrouw van 76 jaar gewoon weigeren haar geld terug te geven waar ze gewoon recht op heeft!
CORENDON JULLIE ZIJN ECHT EEN SCHANDALIG BEDRIJF ZONDER GEVOEL!!!!
J. Kooij