Consumentenbond.nl

STELLA E-BIKES : ONGELOOFLIJK WAT EEN SERVICE !!!!

  • 16 november 2018
  • 6 reacties
  • 936 Bekeken

Vandaag iets GOEDS meegemaakt I.P.V. een KLACHT.
Dit kan dus ook nog in deze tijd.
Dinsdag door Stella gebeld met de mededeling dat mijn vrouw een NIEUWE E-BIKE zou krijgen
voor haar drie en een half jaar oude fiets
Er konden haarscheurtjes in het frame voorkomen
Vandaag gecontroleerd, niets gevonden, toch een splinternieuwe fiets gekregen
Weer opnieuw volledige garantie en service aan huis
ONGELOOFLIJK wat een service
HULDE, dit mag ook wel eens vermeld worden
2 dankbare klanten

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5
TOP, veel fietsplezier gewenst.☺
Reputatie 7
Badge +7
Wat fijn om te horen!
Reputatie 2
Badge +3
Lijkt me ook niet meer dan logisch.......😂
In tegenstelling tot Stella geven de meeste fabrikanten zelfs 10 jaar garantie op het frame.

Misschien een Stella trol op dit forum?😉 Zou niet het eerste forum zijn waar medewerkers los gaan.

Sorry als dit niet het geval is, maar voor mijn werk in de tweewielerbranche al meerdere malen tegen gekomen op andere plaatsen. Voor meer info heeft de bond mijn gegevens.
Badge

Op 11 juni 2020 kocht ik een Stella E-Bike. Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen die ik ervan mag hebben.

Op 13 juni heb ik mijn eerste rit op genoemde fiets gemaakt. De accu was volledig opgeladen Echter na 14 kilometer begon de display te knipperen en was de accu leeg. Dit is voor mij een zeer groot probleem om dat ik door mijn reuma alleen kan fietsen met trapondersteuning. Ik heb mijn echtgenoot gebeld die mij met de auto is komen ophalen. U zult begrijpen dat dit voor mij een zeer traumatische ervaring was. Bij thuiskomst heb ik de accu wederom opgeladen. Toen de accu weer volledig opgeladen was, hetgeen ik kon zien op de display bleef het rode lampje van de oplader branden. De oplader werd gloeiend heet.

Ik heb gelijk gebeld en na ca. 15 minuten in de wacht vertelde een vriendelijke dame mij dat ik zou worden teruggebeld.  Maar dat blijkt niet mogelijk te zijn. In zijn totaliteit heb ik meer dan 66 minuten in de wacht gestaan. Wel kregen wij twee maal te horen dat we tussen 8 en 16 werkuren zouden worden teruggebeld. Maar u begrijpt het zeker al. Er is dus NIET teruggebeld. Tevens stuurde ik diverse e-mails. Maar ook die werden niet beantwoord. Ik ben zo langzamerhand de wanhoop nabij. Ik leef van een AOWtje en heb voor deze fiets heel lang moeten sparen. Ik kocht hem werkelijk van mijn laatste geld.

In principe wilde ik nog wel gebruik maken van de service maar gezien het feit dat Stella nauwelijks bereikbaar is heb ik hier van afgezien. Ik wilde gebruik maken van mijn recht om de koop binnen 14 dagen ongedaan te maken.

Toen ik eindelijk, na 10 dagen van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, werd teruggebeld werd mij medegedeeld dat Stella de fiets wel wilde terugnemen aar dat mij dat € 300,-- zou kosten. Overleg was niet mogelijk. Ik heb dit onder protest geaccepteerd omdat ik mij vreselijk onder druk gezet voelde. Ik vind deze gang van zaken in een woord schandalig.

Reputatie 4
Badge +3

Als u de fiets Online heeft gekocht dan heeft u 14 dagen bedenktijd. Heeft u de fiets in een Stella winkel gekocht dan is koop ook koop en heeft u geen recht om de fiets te retourneren. Ruilen of terugnemen is een gunst die Stella u Jan verlenen.

Naar buiten dit, als u zo afhankelijk bent van de betrouwbaarheid van een fiets waarom kocht u dan een Stella? Ze staan namelijk niet echt bekend vanwege hun degelijkheid en service.

Badge

Je hebt gelijk. Maar door de reclame dacht ik met een goed product te maken te hebben. Ik ben al op leeftijd. Het is toch van de gekken dat Stella zo met haar klanten omgaat.

Reageer