Consumentenbond.nl

Tekort vliegtuigstoelen

We doen een online boeking bij Ilios reizen enkrigen dit bericht:

De vlucht van Amsterdam naar Rhodos is al behoorlijk volgeboekt, onze eigen voorraad stoelen zijn hierdoor helaas volgeboekt. Ik kan de stoelen erbij krijgen van Transavia maar tegen een hoger tarief. Dit houdt in, een toeslag van € 18,00 euro per persoon. De gehele reissom wordt dan € 4.240,50. Ik hoor graag van u of u hiermee akkoord gaat.

Zijn er meer mensen die dit hebben mee gemaakt en mag dit?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ja, zij hebben een aantal stoelen ingekocht bij een vliegmaatschappij.
Ze hadden ook kunnen melden, jammer ze zijn net uitverkocht, wij kunnen u niet helpen.

Kijk of er bij een ander reisbureau wel tickets te krijgen zijn of via Transavia zelf of een andere vliegtuigmaatschappij.
Reputatie 7
Badge +5
Nog een andere vraag die eerder gesteld had moeten worden:

Had je al een volledige bevestiging met factuur binnen gehad?
Reputatie 7
Badge +6
Ik maak er uit op dat die boeking niet bevestigd is omdat de ingekochte stoelen al bezet waren. Dan vind ik het juist een mooi gebaar om een alternatief te noemen . Maar zoals Bert ook zegt , kijk even rond of er een beter alternatief is en anders snel eieren voor je geld kiezen , voordat die andere stoelen ook bezet zijn . Deze reisorganisatie kan niks verweten worden , lijkt me.
Reputatie 3
Badge +5
Hi @Gebruiker1535639730, heb je de toeslag betaald of inmiddels bij een andere vliegmaatschappij geboekt?
Imke,

We waren met een gezelschapje...Democratisch besluit om maar te betalen....

Reageer