Consumentenbond.nl

Vakantiebungalow vies bij aankomst, wat doe je dan?

• 13 februari 2018
  • 63 reacties
  • 13890 Bekeken

Toon eerste bericht

63 reacties

Reputatie 5
Badge +7
@Bert Hahaha, dank je wel! Sowieso gaat er een pak chloordoekjes mee!

Het is vanaf komende week weer voorjaarsvakantie seizoen, ben erg benieuwd hoe andere vakantiegangers dit jaar hun vakantiehuisje aantreffen. Meldingen blijven welkom in dit topic!
Reputatie 6
Badge +4
zou het ook niet een goed idee zijn om eens te kijken hoe huurders een bungalow achterlaten......

niet om slechte schoonmaak recht te praten, maar dit verhaal is wel eenzijdig.
Reputatie 7
Daar heb je gelijk in @E.B.F. Stroeve er zijn heel wat mensen die vinden dat een ander hun troep wel kan opruimen, die gooien ook alles op straat, lege doosjes van McDrek, blikjes, bananenschillen enz., al staan er twintig vuilnisbakken vlakbij.. Als je er iets van zegt breekt de pl*** uit. Als degene die een huisje waarin een groot gezn logeerde de troep en viezigheid van zes personen van twee weken moet opruimen komt hij of zij tijd tekort want alles moet binnen een bepaald tijdsbestek. Het blijft waarschijnlijk ook niet bij maar één vies huisje.

Bij Landal Duc de Brabant helpt klagen niet. In bungalow: haarclippen op de grond, valse wimpers in spoelbak, magnetron kapot, afzuigkap kapot, afzuiginstallatie heel veel lawaai, alles vies en vet, vet druipt zelfs uit de eetkamerlampen, oven zwaar vervuild, overal hondenharen, poep op de muur, tapijt en kasten. Slaapkamer stinkt naar hondenpies. Borden staan onafgewassen in de kast. Ongelooflijk, nog nooit zoiets meegemaakt. De bungalow is volgens mij nog NOOIT schoongemaakt!

Reactie receptie dat dat niet kan! Schreeuwen tegen je, en je mag niet klagen. Moet maar ergens anders naar toe gaan als het je niet bevlat.

Wacht even: ik betaal 2300 euro huur/maand voor een ":luxe” bungalow. Eindconclusie: Landal gaat niets meer voor mij doen. Natuurlijk van alles foto’s gemaakt, en stap naar de geschillencommissie.

Betreft het opruimen: Landal waarschuwde mij wel de bungalow schoon op te leveren, anders rekenen ze schoonmaakkosten. Maar ik betaal al eindschoonmaakkosten.

Reputatie 3
Badge +5

Wat vervelend @mb1! Heb je deze klacht al op Klachtenkompas gedeeld? Landal is als het goed is actief op Klachtenkompas. Wie weet kunnen jullie daar samen alsnog tot een oplossing komen.

wij gaan regelmatig naar Landal Miggelenberg bij Hoenderloo. Eén keer was ons huisje niet schoon. Toen we dit aangaven bij de receptie ontvingen we een consumptiebon voor ieder een kop koffie met gebak en werd het huisje meteen schoongemaakt.
Toen we opnieuw in ons huisje kwamen stond er nog een fles wijn met een excuuskaartje.
Dus uitstekende ervaring met Landal

Ik geef ook aan Landal Duc de Brabant dat de bungalow vreselijk vies en vet is. Valse wimpers op de grond, haarclips, poep op tapijt en muren, overal hondenharen, en borden staan onafgewassen in de kast. Ik word zowat de receptie uitgeschreeuwd, ongelooflijk en dat voor een huur van 2200 euro voor 1 maand!

Nee landal, is voor mij een gepasseerd station: nooit meer!

Wat vervelend@mb1! Heb je deze klacht al op Klachtenkompas gedeeld? Landal is als het goed is actief op Klachtenkompas. Wie weet kunnen jullie daar samen alsnog tot een oplossing komen.

Landal reageert niet meer op klachtenkompas. Ze weten dat ze heel erg fout zitten, en dan blijft het stil.

Reputatie 7

Misschien hangt het ook enigszins af van de locatie en de drukte, vooral in de schoolvakanties. Ook als de onderlinge sfeer bij het personeel niet geweldig is werkt dat overal in door. Misschien moeten ze daar eens naar kijken. Je kunt maar beter huren van een particulier, dat kan ook verkeerd uitvallen maar als hij of zij maar één of twee huisjes verhuurt zal er makkelijker iets te regelen zijn dan wanneer het om honderd huisjes gaat. 

Dag, nee het probleem is Landal. Ik heb w (Ivm astma) wel 3 keer gevraagd om extra goede schoonmaak. Dat is elke keer beloofd!

In de bungalow constateer ik dat er helemaal niet is schoongemaakt. Totaal niet! 

Foutje, mensenwerk, volgens Landal. Na 3 verzoeken tot extra schoonmaak?

Nee, volgens mij worden er bepaalde (uitgeleefde) bungalows helemaal niet schoongemaakt, omdat daar geen beginnen meer aan is. 99% klaagt niet, dus gewonnen!

En de ene procent die wel opmerkingen maakt, die beledigen en zeiken we gewoon af.

Gewoon tactiek van Landal, pure opzet!

Reputatie 7

Het is toch bij meer parken zo dat de schoonmaak slecht is? Misschien heeft men er maling aan maar het lijkt me geen positieve reclame. Als je ergens allergisch voor bent kun je volgens mij beter niet naar zo’n park gaan, zelfs al beloven ze alles zwart op wit. Je ziet niet of het aanrecht is afgenomen met het doekje dat is gebruikt voor de wc om maar een zijstraat te noemen.

Reputatie 4
Badge +4

En als je het dan een keer mee maakt, dat de muizen uit je hand eten.
Heb je echt iets om jaren van na te genieten.
Een onvergetelijke vakantie. :sunglasses:
(waar gebeurt)

Reputatie 7

Schattig toch? 

Reageer