Consumentenbond.nl

Vakantieperikelen

• 20 februari 2021
  • 9 reacties
  • 134 Bekeken

Ik vind het gedoe om op vakantie te willen zo overdreven !!

Wij hebben 5 jaar in de oorlog nergens heen kunnen gaan ( behalve naar een concentratie kamp misschien) !!

En nu kunnen wij door corona een paar maanden nergens heen !

En een geklaag  hahaha !

ik heb mijn buik vol van al dat gezeur !!

Watjes zijn het allemaal !

Met vriendelijke groeten

A.Haefkens

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Ook voor en kort na de oorlog had vrijwel niemand geld om met vakantie te gaan . Blijkt wel uit hoe goed de meesten het nu hebben met toen vergeleken  . Toch zijn er nog steeds behoorlijk veel mensen hier die in armoede leven en onmogelijk met vakantie kunnen . Dat aantal neemt toe in ons zgn rijke land . De mopperaars die even niet weg kunnen zouden eens wat vaker kunnen stilstaan bij hoe bevoorrecht ze zijn . Daar ben ik het wel mee eens . 

Reputatie 5
Badge +4

Wij hebben 5 jaar in de oorlog nergens heen kunnen gaan

WIJ?????  Hoe oud ben je dan wel niet?

Ik heb er mijn buik vol van dat oudjes iedere keer die WOII er bij halen. Die watjes zijn trouwens wel jullie nakomelingen, dus hebben jullie oudjes toch echt iets niet goed gedaan. 

Reputatie 2
Badge +3

Absoluut gelijk @Mazzel  !
Wat idiote hersenkronkel moet je hebben om bij het Corona gedoe de oorlog betrekken .

Reputatie 7
Badge +6

Nu met toen vergelijken heeft inderdaad niet veel nut al kan het geen kwaad er eens bij stil te staan  . Elke tijd heeft zijn eigen pluspunten en minpunten . Laten we hopen dat we snel weer naar normalere tijden gaan .

Het zijn niet wij  ( de oorlogs oudjes) maat wel sommige huidige ouders die onze jeugd zo hebben gevormd !!!

Dat is niet sympathiek meneer Haefkens. Ik kan uw leeftijdsgroep - u bent kennelijk rond de 90 - ook vast wel van iets beschuldigen, maar dat heeft weinig zin denk ik.

Reputatie 2
Badge +3

Het zijn niet wij  ( de oorlogs oudjes) maat wel sommige huidige ouders die onze jeugd zo hebben gevormd !!!

Mijn oma ( 1887 )  vertelde mij  ; de  jeugd van tegenwoordig zeiden ook toen ik jong was….

Reputatie 5
Badge +4

En die huidige ouders zijn van Mars komen aanwaaien of hebben zij misschien heel toevallig ook voorouders?

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben niet van de oorlog, maar ik weet wel dat de wereld de laatste decennia om me heen is veranderd. ‘op vakantie willen gaan’ heeft volgens mij niet zozeer te maken met ‘watjes’, maar eerder met stress die mensen in het huidige snelle leven oplopen. Die ze vervolgens met een stressvolle vakantie naar elders denken op te lossen. Inmiddels is het leven van ons allemaal nog een stuk verder onder druk komen te staan. Dus neemt de vakantiebehoefte van velen nog meer toe. Zelf heb ik die vakantiedruk nooit gevoeld, maar dat is persoonlijk. Overigens: elke vergelijking met de oorlog in relatie met vakantie lijkt me zinloos. 

Reageer