Beantwoord

Vluchten Vueling

• 1 July 2022
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Ik heb een reis geboekt op 16 juli, maar door het gezeur op schiphol heb ik geen idee of mijn reis doorgaat. Ik reis met Vueling en ik heb er nog niks van gehoord en te bereiken zijn ze niet. Wat moet ik doen om te zorgen dat ik niet voor verassingen komt te staan op het vliegveld. 

icon

Beste antwoord door Shana 20 July 2022, 14:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Op de website staat toch gewoon de status van de vlucht?! Als ie geannuleerd wordt, zal dat daar ook staan. En ik vrees dat ze je dat ook gewoon gaan zeggen als je contact opneemt. 

ik zie idd wel de vlucht staan dus zolang dat er staat kan ik er vanuit gaan dat mijn reis doorgaat? omdat klm etc allemaal hun reizigers hebben geïnformeerd of hebben omgeboekt

ik zie idd wel de vlucht staan dus zolang dat er staat kan ik er vanuit gaan dat mijn reis doorgaat? omdat klm etc allemaal hun reizigers hebben geïnformeerd of hebben omgeboekt

Vueling is een budget maatschappij, die doen niets dat niet strikt noodzakelijk is. Vermoedelijk is er niets dat u kunt doen om meer zekerheid te krijgen.

Reputatie 7
Badge +5

ik zie idd wel de vlucht staan dus zolang dat er staat kan ik er vanuit gaan dat mijn reis doorgaat? 

geen idee….. dat weet alleen veuling en schiphol, je kunt de dubbelcheck op schiphol.nl nog doen. en verder is dit inderdaad het gevolg van een budget maatschappij, alles minimaal om maar een zo laag mogelijke prijs te kunnen bieden. prijs/kwaliteit verhouding is vaak prima 😉 

Reputatie 2
Badge +2

@SanneSteen Heb je nog iets gehad aan de tips van de andere community leden? 

@Shana ja, hoor altijd fijn als iemand wil meedenken..uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.. het was gewoon afwachten

Reageer