Beantwoord

Waarom zijn er geen Cortina e-bikes getest?

• 23 November 2020
  • 10 reacties
  • 492 Bekeken

Goedemiddag,

Ik vroeg mij af of er een reden is dat Cortina e-bikes niet getest zijn? Ik heb het idee dat die behoorlijk veel verkocht worden, dus was wat verbaasd deze niet in uw test terug te vinden.

Met vriendelijke groet,

Susan

icon

Beste antwoord door Imke 27 November 2020, 13:46

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +8

Hi @Susan987, dank voor je vraag! We streven ernaar om díe producten in de test op te nemen waarvan we verwachten dat ze interessant zijn voor zoveel mogelijk mensen. Om dat in te schatten, maken we gebruik van marktgegevens, zoals verkoopcijfers en de marktaandelen van de verschillende merken. Helaas zit Cortina hier dus nog niet bij. Wellicht is dat bij de eerst volgende test wel anders! :relaxed:

Ook ik zou graag zien dat de cortina’s worden meegenomen in de test. Met name voor kinderen zie ik dat de cortina’s populair zjin in mijn directe omgeving. 

E-Bikes voor kinderen? 

brugklas / op de fiets naar school 

Succes, die van mij konden nog geen normale fiets in leven houden en die e-bikes hebben blijkbaar serieus en regelmatig onderhoud nodig. Als je het incalculeert prima maar dat ontbreekt er nog wel eens aan.

Succes, die van mij konden nog geen normale fiets in leven houden en die e-bikes hebben blijkbaar serieus en regelmatig onderhoud nodig. Als je het incalculeert prima maar dat ontbreekt er nog wel eens aan.

E-bike-onderhoud, daar zal toch wel een app voor zijn? 😉

E-bike-onderhoud, daar zal toch wel een app voor zijn? 😉

Dat zou voor die pubers wel een uitkomst zijn. Op de leeftijd dat ik de krukas lagers van mijn brommer verving kunnen zij nog geen band plakken.

Ik ben een vrouw die bijna niet meer van middelbare leeftijd is; ik heb in december 2020 een Cortina e-bike gekocht. My first E-bike! Omdat ik ruim 15 jaar met plezier op een transportfiets met krat voorop reed en ik mijn krat niet wilde verruilen voor fietstassen kwam ik bij de Cortina uit. Misschien niet te meest fancy fiets, maar voor mij een goede keus. Wil graag dat hij meedoet in de test.

Badge +5

Hi @J. Jongman . Inmiddels zijn er een aantal Cortina e-bikes getest! :blush:

Dankjewel Isolda

Reageer