Wat is jullie ervaring met Autohero?

• 21 juli 2021
  • 6 reacties
  • 83 Bekeken

Wie heeft er ervaring met een auto kopen bij autohero

Ik heb een interessante auto gezien op de site van autohero maar je kan de auto bij deze online dealer niet bekijken of er ff omheen lopen

Je moet hem eerst kopen en dan wordt die thuis bezorg, vervolgens ga je er mee rijden en als je hem niet goed vindt ( no question asked) kan je hem kosteloos weer op laten halen en krijg je je geld terug

Wie heeft hier ervaring mee en klopt het wat ik hierboven schrijf.

Ik hoor graag jullie reactie

Groetjes Maarten

6 reacties

Het beste advies dat ik ken is doe een aankoopkeuring, als dat kan voordat ze hem brengen, geen probleem, als dat niet kan zou ik er niet aan beginnen.

Je kunt hem niet van te voren zien of laten keuren .

Ik heb telefonisch contact met hun gehad en ze zeggen zelf dat je de auto kan laten keuren en als het tegen valt de koop kan ontbinden

Ik wil daarom horen of er mensen zijn met ervaring met Autohero?

Reputatie 7
Badge +4

ik zou de voorwaarden eerst even heel goed lezen. iemand die iets zegt aan de telefoon is niet rechtsgeldig, de voorwaarden en consumenten recht wel

Reputatie 4
Badge +3

Als het tegenzit wordt het een hoofdpijndossier… en daar zou je dan vrijwillig voor kiezen?

Mijn idee: Forget it…..  

PS: op Trustpilot heeft 20% van de reviewers zeer slechte ervaringen…

Dus 1 van de 5 is de klos of had in ieder geval geen goede ervaring met dit bedrijf….  om het heel duidelijk te stellen

Suggesties van de ANWB nav een vraag over dit bedrijf: https://www.anwb.nl/experts/auto/79/ervaringen-autohero

Maar, een voorstel.

Ga eens naar een andere  basis vraag, die ook zo zou kunnen luiden:

Ik zoek deze auto,….. merkt, type bouwjaar, accessoires, km-stand, in welk staat, onderhoud?, garage in welke regio in het land,  en minimaal nog de prijs-range (min/max).  Graag met een review van de garage erbij.

Wie heeft er op dit forum een suggestie voor?
Leg het gerust direct naast je neer, immers het is jouw vraag niet. Dan ben ik ook meteen klaar met deze vraag. 

Bedankt voor je reactie 1234567890

Ik heb de reviews van trustpilot gezien en we hebben contact gehad met de ANWB en hebben de zelfde link gekregen van hun over deze auto verkoop site maar die is van 2018

Over het vervolg van je reactie.....  Dat is precies hoe we gezocht hebben en daar kwam een interessante auto langs (bij autohero dus ) maar ben niet bekend met deze manier van verkopen ... Als of je een onderbroek bestel en als ie niet lekker zit dan mag je hem terug sturen...... Daarom mijn vraag of er ervaringen in de Consumentenbond communicaty zijn

Reputatie 4
Badge +3

De Trustpilot reviews zijn tot zeer recent, dus hoeveel meer reviews wil je nog hebben.

De kans dat een koper bij Autohero, hier ook nog op het forum verschijnt lijkt me niet zo groot….

En dan nog… je hebt al 301 reviews…. je moet wel heeeeel veel 100% positieve reviews hier krijgen om bijvoorbeeld naar een niveau van een paar % te gaan voor de laagste beoordeling.  

Dus bij hoeveel goede reviews hier beslis je het wel of niet te doen. 
Statistisch gezien lijkt me dit geen goed plan. 

De ANWB reactie was inderdaad wat ouder, maar een firma die ook bij de club behoort, kwam er iig niet positief uit... .

Wat opmerkingen op het TrosRadar forum:

https://radar.avrotros.nl/forum/auto-motor-f43/auto-verkopen-word-ik-opgelicht-t196437-s20.html?sid=bd458b93c839c485877425a04ded9052#p2819621

Reageer