Het is druk, het is coronatijd, maar iets bezorgd krijgen , althans van AH, is onmogelijk. We zijn beide invaliden en hebben een bestelling van 102 boodschappen met een fors aantal flessen. AH heeft geen bezorgdagen mee en laat ons in de steek. Minachting voor klanten. Slecht georganiseerd. Wel reclame maken, maar je mooi laten zitten. Want vindt u ervan, met name als het hoognodig is.
Helaas is de thuisbezorging van AH bij ons in de regio ook een puinhoop . Bij Jumbo de beste ervaringen al gaat daar ook wel eens wat mis . Kun je niet net als wij overstappen naar een andere winkel , Leo ?
Geen enkele supermarkt kan sinds Corona tijd nog op korte termijn leveren en dat vind ik volkomen begrijpelijk, zeker geen lachertje!
Bij Picnic stond ik ergens op plaats 900 zoveel, dit zakte met plm. 2 p.w. dus reken maar uit hoe lang ik zou moeten wachten voordat Picnic bij mij zou kunnen leveren. Daar heb ik dus mijn account maar weer verwijderd.
Bij Jumbo hetzelfde verhaal: weken wachten voordat ik aan de beurt zou zijn. Ook daar mijn account dus verwijderd.
Je kan bij AH ook een bezorgbundel kopen (had je al maanden eerder kunnen doen), dan duurt het wekelijks inplannen van een vast bezorgmoment in deze drukke tijd zo'n 2 - 3 weken, als je mazzel hebt 1 - 2 weken.
Geen enkele ,
Geen enkele ,
AH levert keurig mijn bestelling iedere woensdag, ik kan t/m dinsdag nog rustig wijzigen. Nooit problemen met levering. Plus ook hier een enorme wachttijd, Spar en Coop vind ik waardeloze supers, als zij hier al zouden leveren, geen idee.
Als er bij
Ik vind het belachelijk om te verwachten dat bij duizenden nieuwe aanmeldingen, per direct aan die vraag voldaan kan worden. AH heeft overigens veel bezorgers extra aangenomen sinds Corona.
Ongetwijfeld zullen er per regio wel verschillen zijn en zal het de ene keer ook drukker zijn dan de andere keer . Echter gehandicapt zijn en helemaal geen afleverdag kunnen krijgen vind ik toch wel erg . Over ‘per direct ‘ hebben we het nooit gehad ,
Over per direct heeft
Hij had al maanden eerder een bezorgbundel kunnen nemen, was er nu geen probleem ontstaan. Regeren is vooruit zien.
En ja, ik begrijp best dat dit voor hem vervelend is, maar hij kan kijken of andere supers wel sneller kunnen leveren. Zo niet, nu zo snel mogelijk bij AH een bezorgbundel aankopen, en in de paar weken die hij misschien moet wachten, aankloppen bij buren. Zo beroerd zijn de meeste buren niet om even wat voor een ander te doen.
Beste leden, ik bestel al geruime tijd de vooral ‘zware’ boodschappen bij AH. Het gaat dus om normale boodschappen, geen bundel o.i.d. Ik woon in een plattelandsdorp, daar is niet veel, het dichtsbijzijnde beetje ‘kerndorp' is toch 20 km verder. En de mogelijkheid een andere super te nemen is er uiteraard altijd. Allen ook middenin de virusproblematiek ging het bij AH goed. De laatste tijd is het een probleem. En dan maak je je boodschappenlijst, vul alles in op de PC en dan kan je niet verder want je krijgt we hebben momenteel geen bezorgdagen meer. Uiteraard heb ik gereclameerd, per PC en telefoon. Dan komen ze met een oplossing een paar weken verder. Normale boodschappen heb je in normale tijd nodig. Het gaat niet over meubels o.i.d.. Ze zeggen druk bezig te zijn met een oplossing en gaan ook zondagen bezorgen……. enz. Maar druk bezig duurt nu al weken. Meer personeel en auto's is nodig, maar dat kost geld. Een dergelijk groot bedrijf dat nu door de tijd meer winst maakt, had het allang moeten oplossen. Dat is mijn belangrijkste punt.
We kunnen er alleen maar naar gissen.
Maar aan bewoners van een stad kun je meer verdienen.
Al je te veel klanten hebt, laat je de meest afgelegen klanten vallen.
Dat is een Toffe, die komt hier al 40 jaar, bestaat niet meer.
Je hebt gelijk
Gewoon een boze klant, die zaterdag te laat vond.
Of een 2e klant in jouw buurt, die het rendabel maakt.
Ja, dat is allemaal mogelijk, maar blijft natuurlijk gissen. Ik weet wel dat als ik een volgende bestelling heb van een fors aantal artikelen, waren er nu 105, en er komt in beeld, u kan niet bestellen want we bezorgen niet, dat ik meteen ga reclameren, en me flink beklagen. Het helpt wellicht toch iets, groet Leo.
Twee of drie weken van te voren bezorgmoment reserveren. Zet er wat dure producten in (wijn bijv.) om het minimum bedrag te halen. En als de bezorgdatum nadert zet je je echte boodschappen erin en haal je de wijn eruit. Of gedeeltelijk dan toch ;-)
Online winkelen vergt planmatig te werk gaan. Eens per week, ook omdat dan de bezorgkosten niet te ver oplopen.
Nog bedankt voor de tip, het is wel slim, erop zetten en eraf halen. En dat kan dus als je al besteld hebt.
Zo doen wij het ook ,
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.