Consumentenbond.nl

Big Wagner Pizza TOKYO zout en smakeloos

• 6 juni 2020
  • 7 reacties
  • 293 Bekeken

Heb de lage (voedings)kwaliteit plus de sluipkoolhydraten en het zout, de onvindbare ui en de verknalde (beetje) tonijn zojuist gemeld aan Nestl’e. En dat in deze tijd, waarin iedereen het nodige binnen moet krijgen aan GEZOND!  De verpakking steelt de prijs: net het MSc logo erop voor de visserij, goed gevangen...Veel te mooie verpakking voor ronduit ‘bah’,

Hopelijk doet de Consumenten Bond er meer/iets mee, alsjeblieft!

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Als je gezond eten belangrijk vindt, moet je natuurlijk geen pizza van welk merk dan ook, kopen. De Wagner pizza's hebben vaak een dikke bodem. De één vindt dat lekker, de ander helemaal niet.

Klagen over de voedingswaarde van een diepvries pizza. Die kan zo op de Rumag van volgend jaar.

Reputatie 7
Badge +4

je wordt op je wenken bediend: https://www.consumentenbond.nl/gezond-eten 

ik maak me ernstig zorgen over de toekomst…. 

Reputatie 6
Badge +5

Een pizza van Wagner is in mijn beleving een straf, als je die moet eten.:nauseated_face:
Doe mij er maar een van zo'n oude pizza bakker, die dat al zijn hele leven doet.

Badge +8

Hopelijk doet de Consumenten Bond er meer/iets mee, alsjeblieft!

Dank voor het signaal, @Gebruiker1591437807!

Reputatie 3
Badge +3

Niet de beste pizza maar voor een diepvriesding is het prima te doen. Als je gezond wilt eten neem dan lekker een bak rauwkost en geen pizza. Gezond eten moet je iedere dag doen en als.je dat dagelijks doet dan mag je best weleens zondigen met iets minder gezonds.

Reputatie 2
Badge +1

Ik maak alles zelf. Heerlijk!

Reageer