Consumentenbond.nl
Sneller internet en extra zenderpakketten? |

Vergelijk alles-in-1 providers en stap over. Tijdelijk €10 retour

Alles-in-1 icoon

Het Mentale Dieet Plan klacht.

• 22 juni 2018
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

• Nieuwe deelnemer
  • 0 reacties
Katja Callens een drama in koolidraten dieet om je geld terug te krijgen
Niet voor reden vatbaar.
Wettelijk termijn om af te zeggen is 14 dagen.
lidmaatschapsnummer: 09366415

Helaas ik was genoodzaakt de consumentenbond in te schakelen zoals U kunt zien ben al jaren lid maar dank zij U snelle dus niet ,reactie moet ik wel.

Hoop dat jullie nu eindelijk tot betaling zullen overgaan.

Graag mijn geld retour ik hoef niets stort het AUB terug dan is dit gezeur over alles is bij jullie bekend het is toch te gek zo lang hier over heen en weer te mailen ik wil niets hier mee te maken hebben dus
gewoon mijn geld retour op mijn rekening AUB ik vul verder niks in en doe NIET mee.
Ben binnen een week zelfs binnen 1 dag met reageren geweest om te zeggen hiervan af te zien. Doe verder niet moeilijk. Maak mijn geld over op mijn rekening.
En laat mij verder met rust

GRAAG GELD TERUG!!!!!
Vriendelijke Groet: Graddus Klat

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Beste @klat,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Mij is echter niet helemaal duidelijk wat je vraag aan ons is, en waarom je deze in dit topic hebt geplaatst. Zou je ons nadere toelichting kunnen geven zodat we je beter op weg kunnen helpen?
Reputatie 7
Badge +7
Beste @klat,

Inmiddels heb ik begrepen dat je je vraag ook elders hebt gesteld binnen de Consumentenbond, en dat het hier gaat om een product dat je aangeschaft hebt, maar niet mag retourneren. Omdat je bericht een wat ander onderwerp betreft dan pasta, heb ik het verplaatst naar een nieuw topic.
Klopt het dat het hier gaat om 'Het Mentale Dieet Plan', een boek waarvan zij zeggen dat je het eerst 60 dagen moet uitproberen, en vervolgens een volledig ingevuld eetdagboek en aankoopbewijs moet overleggen om ze überhaupt maar te laten overwegen je je geld terug te storten?

Ik heb dit reeds doorgezet naar onze interne juristen, en begrepen dat wat hier gebeurd niet helemaal klopt. Dit bedrijf verwart zijn eigen 'niet-goed-geld-terug-garantie' met het wettelijk recht op retour binnen 14 dagen na aankoop. Wanneer jij een product als een boek via het internet of telefonisch besteld heb je namelijk altijd het recht dit binnen 14 dagen terug te sturen.

Wat het wel erg lastig maakt, is dat de website niet heel 'serieus' aandoet. Je geld terug krijgen wordt daarmee wellicht een lastige opgave, ook al zijn ze je dit wettelijk verplicht.

Heb je je klacht al geplaatst op Klachtenkompas? Het bedrijf is (nog) niet actief, maar krijgen wel een uitnodiging wanneer je een klacht plaatst.

Succes!

Reageer