Consumentenbond.nl

Hoe kom ik van bedrijf Garcinia Cambogia

Krijg van bedrijf melding dat mijn bestelling klaar staat.Bedrag €77,00
Ik heb niets besteld. Maanden geleden wel zo stom geweest een proefbestelling. Te plaatsen.
Deze terug gestuurd. Uiteindelijk wel betaald om van gedoe af te zijn. Begint het nu opnieuw .

4 reacties

Ik vond dit op het forum van Kassa, geen idee wat er van klopt.

Ook ik ben zo stom geweest om hierin te trappen...
Gewoon even bellen met onderstaande gegevens, aangegeven dat je je pakket hebt geretourneerd :

Adres: Pakketdienst QLS - Bamendaweg 18, 3319GS, Dordrecht
Telefoon: +31 (0)78 647 55 90
Email: info@pakketdienstqls.nl
Dit is het adres waar wij onze pakketjes naartoe moeten terug sturen.
Nadat ik aangaf dat ik vanmiddag wel even langskwam in Dordrecht en in Oosterhout, vertelde mevrouw mij dat alle pakketjes van G.C. en Slimfruit gewoon worden vernietigd en hun alleen maar een mailtje naar Japan hoeven te sturen met de melding dat wij als klant onze pakket hebben geretourneerd.
Helaas word daar flink gebruik van gemaakt m.b.v. incasso bureau Billink.

Dus.... NIET BETALEN!!!!!

Reputatie 6
Badge +7
Beste @Mo-Tommie,

Het viel mij op dat je lid bent van de Consumentenbond.
Ik zou je dan ook van harte willen adviseren contact op te nemen met ons juridisch adviesteam.
Zij krijgen regelmatig dergelijke vragen, en staan dan ook voor je klaar om samen met je te kijken wat hier de beste stappen zijn om te ondernemen.

Je kunt ze op doordeweekse dagen bereiken van 08:30 - 18:00 via telefoonnummer 070 445 45 45.

Laat je ons nog weten hoe het afloopt?

Monique
Reputatie 3
Badge +3
Hallo @Mo-Tommie, ik heb in verleden van goede kennis van mij zo'n zelfde geval meegemaakt,dat was bij de firma Eden Health. Ook bij deze firma ging het over een proefpakket,het addertje onder het gras was dat men automatisch aan vervolg leveringen vast zat.Zij werkte met een incassobureau en kregen daar diverse dreigbrieven van,met als gevolg dat een groot aantal mensen de bedragen toch hebben betaald.Later is deze zaak voor de rechter gekomen en heeft Eden Health schuldig verklaard voor niet bestelde pakketten.Al die mensen die daarna pakketten ontvingen konden deze zonder enige betaling terug zenden. daar is jurispudentie over en ik zou u adviseren om daar gebruik van te maken.
Met een vriendelijke groet!!
Reputatie 6
Badge +7
Ha @Mo-Tommie,

Is het je inmiddels gelukt om van het bedrijf af te komen?

Reageer