Consumentenbond.nl

Huismerkijsjes lekkerder dan Magnum en Cornetto?

• 8 juli 2016
  • 3 reacties
  • 350 Bekeken

Reputatie 1

Magnums en Cornetto's zijn populaire ijsjes. Maar uit onze smaaktest blijkt dat hun goedkopere 'lookalikes' veel lekkerder zijn! De huismerk ijsjes 'Jumbo Cornets' en 'Jumbo Chocs!' komen als lekkerste uit de test. Albert Heijn Basic en Lidl volgen op de voet. Lees hier het volledige onderzoek magnum en cornetto overtroefd uit de consumentengids.

Wat is jouw favoriete ijsje? Eet jij ook liever een huismerk ijsje dan de originele variant?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Tsja, leuk hoor die smaaktests, maar niets is zo subjectief als smaak. Voor mij hebben die artikelen dus vooral een hoge amusementswaarde. Als ik zie dat de Magnum-klonen van de Lidl goed scoren op smaak, dan probeer ik ze een keer en als ze lekker zijn blijven ze "in het standaard assortiment" van huize Aardvark, maar uiteindelijk laat ik me er nauwelijks door beinvloeden.
Ja , ik vind alle ijsjes van mucci van de aldi van zeer goede kwaliteit, vooral de kleine magnum ijsjes van mucci vind ik net zo lekker smaken als het A merk.
Neen! De huismerken halen het niet bij de originele Magnum en Cornetto smaken! Af en toe, als de Magnums in de aanbieding zijn, trakteer ik mezelf op een van de smaken, maar normaal gesproken, vind ik ze te duur!

Reageer